Granklättring?

03.15
Det är mitt i natten,jag är vaken.
hej och hå.
Så går det när man vaknar upp från sin tupplur ungefär klockan 22.
Smart där.
Mulat massa bullar som det fetto jag är,druckit massa must och kaffe.
Lyckades pallra mig ned i källaren för en liten stund sen o bökade med mig granen upp.
Var lite småsvårt att få upp den själv men det gick.
Nu står den här och är helt sneeeed,jag behöver hjälp med den.
Well,vi får se om det ens kommer få vara någon gran i år.
Prutten är mycket busigare och mer nyfiken än vad både Snorre & Pungis var som ungar.
Börjar han klättra i den så skiter jag i gran.
Får se imorgon om jag ska plocka upp pyntet eller inte.

Fan att klockan inte är mer.
Har rökt på tok för mycket och har nu två cigg kvar.
Macken öppnar inte än på flera timmar.
Kanske skulle försöka lägga sig igen trots allt,så tiden går snabbare?
We'll see//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0