Lugnande hos käftis.

Gomörron gomörron :D

Just var iväg med Leeloo till dagis.
Spike är kvar hemma då det är tandläkaren för hans del idag.
Kommer dröja massa timmar så mormor är snäll och hämtar lillan sen.
Spike får nämligen lugnande innan eftersom han är så sjukt rädd.
Så tar det ca 30 min för det att verka,sen ingreppen räknar man på kanske en timma,sen måste vi stanna ca nån timma efter så medicinen hinner gå ur.
Behöver jag säga att det SUGER att sitta så pass länge nere hos käftis?
*suck*
Dock är det skitkul att sitta och skratta åt att Spike blir hög,hahaha!
Förra gången sa han massa roliga saker som jag filmade.
Han minns det inte och fönekar det men som sagt,jag filmade ^^
Däremot får jag inte visa för någon,kanske lika bra det för jag har ändå slarvat bort skivan jag brände ut det på .

Ska filma idag oxå ^^

Ska förresten slänga upp bilder i min bilddagbok senare på hur vi bor.
har ju aldrig gjort det.
Gick runt och fotade igårkväll när barnen sov o katterna var lugna :)

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: vixie

hej! Usch stackarn ju :/ men de måste ju ändå vara rätt kul att han säger så mkt roliga saker :).

Själv så hatar jag att gå ditt oxå vare sig de gäller mig lr tove :/ så de är grymt jobbigt.



Du/ni får ha en fin dag! kram :)

2011-12-01, kl 12:31:58


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0