Hjärnskrynklare & pruttkatt

Hjärtat for hemåt idag så inatt blir det tomt i sängen.
Denna gången blev han här 10 dygn,massa mys!
Vänjer mig snabbt.

Är jättetrött och jättemätt,tänkte typ bara säga att jag lever etc & att ett normalt inlägg samt Vlogg kommer.

Imorgon ska jag ned till psyk,lämna in papper och prata med min hjärnskrynklare ^^
Sen frysa ihjäl på hela långa hemvägen.
Sitter och för över musik till mobilen nu så jag har något att lyssna på medans jag går hemåt.
Har haft samma musik i den massa massa månader så dags att byta :)

Prutten slog sönder mitt enda tårtfat igår :(
Fan,hade bara ett enda!
Pruttkatt! >_<
Kommer btw inte julpynta sådär som förra åre.
Blir bara julgranen i år,resten får komma upp till nästa jul när han vuxit till sig.
Tänker inte riskera alla mina fina julgrejer.

Oh well,nu ska jag strax lägga mig.
Nattinatt//HellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0