Nybakade kanelbullar & råttbäzar

Myser runt för mig själv för att skingra lite jobbigt tankar som snurrar runt i huvudet,det går relativt bra.
Lyssnar på klassisk julmusik och har bakat en sats kanelbullar.
Skulle egentligen blivit med saffran i men glömde ha i det.
kom på det när jag nästan var klar med degen.
Oh well.
Så nu sitter jag här med kaffe o en bulle på ett fat.


Imorse såg jag att en till råtta fått ungar.
Både jag och Majki var så säkra på att det var två hanar vi satte i den buren men,men..det var rätt fel.
Bra iaf :)
Inte ens tyckt hon var särskilt fet men ändå blev det många ungar.
Lite för många för henne,funderar på om jag ska testa lägga över ett par styckna till de tre andra mammorna så de får dia allt de behöver.
Det märks.

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0