Bakis utan alkohol.

Hade en jättemysig julafton med familjen igår.
Jag vaknade på helt fel sida där på morgonen och var rätt bitter under halva dagen...men när folket kom så försvann det visst.
Mamma,Micke och Björn kom upp hit på eftermiddagen.
Vi fixade iordning det sista käket o svullade i oss.
Frestelse,fyllda ägghalvor,prinskorv,köttbullar,sylta,rödbetssallad,skinka,potatis etc etc.
Ja ni vet.
Omnomnom.

Sen glo lite tv för att sen öppna klappar :)
Kidsen var helt lyriska.
De fick saker såsom onepiece,radiostyrd helikopter och bil,godis,pengar,pennor,prinsessgrejor ja etc etc.
Orka rabbla upp allt,nää ^^
De var jätteglada iaf.
Baby fick chokladhjärtan och ett Resident Evil spel till Wii av mig.
Mamma fick något som jag sparat till i typ två månader eller så.
Hon fick pengar så hon kan köpa flytthjälp när hon sen ska flytta hit.
Konstig present? jag vet inte men oj vilket tacksamhet,såg det i hela hennes ansikte.
Lille och storebror får något i efterskott för jag satsade nästan alla pengar på presenten till mamma i år.

Well,well..sen blev det slappa i soffan mest hela kvällen tills de knallade hemåt,då spelade jag och babe tv spel.

Idag är det en riktigt seg dag,vaknade o kände mig bakfull fastän jag inte drack en droppe alkohol igår,avskyr när det blir så.
Men jag brukar bli 'bakis' av sötsaker och fet mat.

Leeloo & Spike var iväg med Henke,farmor osv idag till Henkes mormor där de firade jul.
Tradition.
Barnen kom hem sen några timmar senare med mer saker såsom ännu en radiostyrd helikopter,resväska,smink,tröjor,kjol, osv osv.
Nu jäklar har de fått hur mycket grejs som helst.

just ja,jag fick en chokladask,en liten fiberoptikängel och en t-shirt med gröna skallar.
trodde inte jag skulle få nåt,så det var kul :)

Majki var så fin!
Jag hade oxå tänkt göra mig iordning men eftersom jag var så bitter kunde jag inte bry mig mindre just då.
Lite synd men men.

Nu ska jag strax byta hos råttorna i köket,börjar lukta råtta o det e inge mys.

Go' fortsättning på er gott folk//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0