besök av fan! :D 10feb -11

Jo gårdagen.
Förmiddagen var lugn,då surfade jag lite innan jag la mig igen runt 10.

Sällskapa med Hanna,barn och hundar till dagis för att hämta de andra barnen  före 13 tiden.
Sen umgicks vi i det stora större delen av dagen.
Gjorde mest ingenting.
Tvingade upp Marie hit på kaffe och snackade skit.
Sen kom min mor och lillebror.
Och lite efter det kom Robin samt fina Jenna.
Jag fick äran att träffa henne för första gången.
Hon var världens goaste och snyggaste!
Mitt eget lilla ’fan’ and I love it,från Västerås.
Hon har följt min blogg sedan -04 och minns mer saker om mig än vad jag själv gör.
Tyvärr så var jag så irrig och virrig pga alla människorna här.
Vi blev liksom 7 vuxna,4 ungar och två hundar här.
FULLT ÖS!
Och när det e så mycket folk blir jag sjukt stirrig och bara svamlar.
Så hur hennes första intryck av mig blev vill jag inte ens tänka på,men hon kommer idag med.
När det är lugnt och inte massa folk här...så man faktiskt kan prata i lugn och ro.

Jag fick två linnen,en kjol och en ljuslila peruk av henne.
Tack,tack,tack fina Jenna.

mor och bror stannade kvar här med mina ungar sen,Marie gick hem och jag,hanna,robin och jenna knallade bort till OkQ8,var tvungen att köpa cigg.
Sen skildes våra vägar åt.

När jag kom hem igen hade min underbara mamma och bror städat åt mig!
Jag blev så förbannat glad för det såg ut som skit här.
De hade plockat o ställt iordning saker,diskat och gjort det fint.
GULD värt!
Så jag kunde sätta igång med middagen.

Umgicks mer med hanna efter det.
och runt halv nio eller vad klockan kan ha vart kom Fredde hem efter jobb & rep med ena bandet.
Och så var det kväll.
Hej hopp gummisnopp.
Nu ska jag äta frukost//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0