Damen hemma.

Morron morron gott folk :)
Var ute med Gottis för typ 30 minuter sen och det var redan ljust ute :)
Älskar det!
Inte var det kallt heller,riktigt skönt!

Måndagsmorgon och sportlovet är slut,Spikey är i skolan och kvar här hemma är Leeloo samt Henke.
Leeloo tycker det är jättekul att hennes far är här hemma hos henne.
Han blir kvar här i Närke ett par dagar.
De kom rätt sent igår,klockan hade väl hunnit bli 21.15 eller något i den stilen.


Superskönt att ha lilla damen hemma,tycker hon blivit lite större varje gång hon kommer hem efter att ha vart där uppe ;)

Fan,jag hade massor att skriva om när jag satte mig här men jag kom av mig.
WTF?
jaja,nu ska jag ringa vårdcentralen.
Återkommer lite senare//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Ja vissst är det super skönt att det börjat bli så mkt mildare ute :) Hoppas det håller i sig.

Kul för Leeloo att ha pappsen nära ett par dagar till!

Kram

2011-02-28, kl 12:24:02
URL: http://sugarpie88.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Malin..agree!:-d

2011-02-28, kl 19:56:13
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

HEJ där, har du någonsin testat väldigt utförlig bondage? Likt om du har bundit fast dina bröst väldligt hårt och sen rep ner mot låren och med händerna bakom ryggen och sen blivit upphängd?

2011-02-28, kl 21:20:04
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: hej på dig igen !

Nixpix,det har jag icke testat ännu.

2011-02-28, kl 22:40:52
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0