Finaste sonen 14 feb-11

Trevlig alla dag på er gott folk.
Här firar vi det inte direkt men men.

Jo,har ju inte skrivit om h'äromdagen när Spike gav mig något.
Skrev bara om det på bdb och facebook.

Jo,det måste vart i lördags tror jag.
Då kom Spike i hallen och sa:
-Mamma,jag kan inte vänta tills på måndag när det är 'alla hjärtans dag'.
Så gav han mig en liten halvgenomskinlig påse och i den låg något inlindat i silkespapper.
Öppnade och fann en underbart fin ring.

Har jag världens goaste son eller vad?
helt underbart go!
Jag blev så glad och kramade om honom riktigt ordentligt,säkerligen lite för hårt,men jag blev så happy i hjärtat!

Jag är inte mycket för bling-bling men denna blev jag kär i direkt.
LOVE IT!


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0