Fittdoktorn! 10 feb-11

Så var det helg för Leeloo och mig,mys mys!

Tycker om att ha Hanna i samma trappuppgång,det blir till att umgås mest hela tiden.
Så har det vart även idag.

Fredde kom hem jättetdidigt,innan jag ens vilat klart,han var väl hemma 11.20 nånting.
Han hade visst haft komptid att ta ut,så det blev en trevlig överraskning :)
Hanna frågade om jag kunde ta med Noomi hem från dagis då hon var tvungen att fara ned till farbror doktorn med minstingen Dexter.
Appselut,hjälper till om jag kan.
Vi tog bilen eftersom vi ändå var tvungen att fara upp till Ica och handla lite.
Sen käkade ungarna lite mellis när vi kom tillbaka hit,lekte rätt snällt och sen kom Hanna tillbaka.

Under kvällen var det lite smått kalas för Spikes farbror T uppe hos Hanna.
T,Daniel (Spikes biologiska pappa) & farfar S kom dit.
Jag kikade upp en snabbis och sa hej till dem och grattade T,hade inte råd att köpa något så jag tog 3 cigg och virade runt lite presentsnöre och skrev 'grattis' på en av cigaretterna.
Haha,men det var ju bättre än inget och han blev glad så det var ju skitbra :)
Spikey blev så överlycklig över att få träffa far sin :)
Älskade lilla kotten min <3

Sen kom T och daniel ned till oss och hälsade på Fredde.
Tobbe fick en till födelsedagspresent,nämligen en av mina fina hattar.
Hoppas den kommer till användning,för själv ser jag visst ut som en kärring i den,höhö.

Well,well.
När de sen skulle åka hemåt så blev Spike så sjukt ledsen.
Usch vad det värker i hjärtat då.
Han saknar daniel så mycket hela tiden.
Han grät och grät och grät.  :(

Imorgon ska jag ned till fittdoktorn.
Ska kolla om det är nåt knas med min kopparspiral.
För nu har jag fan småblödit typ en månad.
Inte mycket,men tillräckligt för att det ska vara störande och jobbigt.
En sak vore om det var i början när man just satt in den,men nu har jag haft den i typ 2 eller 3 år.
Så..ja,jag vill kolla om det är nåt knas med min mutta,jag blir fan orolig.


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0