Klamydia & tumör? 16feb -11

Jag hittade ägaren till pengarna tack vare min före detta svärmor M.
Det visade sig att pengarna tillhör mitt ex H (leeloos pappa).
Han hade ringt febril till FK och frågat vart fan hans pengar tagit vägen.
De hade råkat sätta in dem där då det kontot fanns i deras register sedan han och jag var sambos.
Hade inte M fått idén om att det kunde vara hans hade vi antagligen aldrig kommit på det.

Nyligen hemkommen från att ha vart med Hanna & hennes son Dexter ned till banläkaren på vårdcentralen.
Bra rysk kvinnlig läkare som faktiskt kollade saker och ting noga till skillnad från alla andra läkare på hallsbergs vårdcentral.
Det är inte för inte det kallas "Hallsbergs Lekstuga".
När vi var klara med det gick vi till labb och jag satt med Dexter i knät medans de stack en nål i armen på honom.
Så sinnessjukt duktig unge,han är 1 år och 5 månader och sa inte ett knyst.
Lilla Hanna pallade inte se sticket så därför satt tant Hella med honom ;)

Vidare till Ica och Lindex och sen bussen hemåt.

Fan,jag börjar bli rädd faktiskt.
Fastän jag är duktig på veckorna när det gäller mat etc,käkar inget godis då osv osv osv.
ÄNDÅ går jag upp i vikt,varenda vecka har jag ökat!
Då spinner min hjärna igång och jag tänker på om jag har nån tumör nånstans som växer!

Ina (fittdoktorn) ringde förresten nyss,ingen klamydia. :D


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0