Piercad mutta & partaj!


Godmorgon gott folk.
solen skiner där ute och här sitter jag med en mugg kaffe,är både skakis & bakis ^^
Öm i muttan är jag oxå för där sitter det nu två fina 2.0 ringar i läpparna.
Jag älskar det!
Damn vad blodigt det blev.
Synd jag inte kan visa er men jag kan sätta en tusenlapp på att bilden skulle bli anmäld sinnessjukt snabbt av någon som är lite för pryd ^^

Hade jättekul igår,mina porriga fina tjejer var här lika galna och störda som alltid.
Från början skulle vi blivit 16 pers men 7 kunde inte komma (sugande as hell) ,men senare kom det tre härliga människor till :)
Och jag blir så pissed på mig själv som glömde fota.
Skit skit skit skit!
Det blev bara ett par bilder som inte ens jag tog.

Bråk blev det oxå,mellan mig och gubben.
Men det löste sig,hallelulja.
Kunde nästan tippat på att det skulle bli så då det legat i luften halva veckan typ.
jaja.

Nej fan,mer kommer senare.
måste tvätta bort blod från muttan nu :)//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0