Pipande skrälle + mat i pepsi

Först trodde jag ju att Gottis saknar Leeloo och känner att det är konstigt för att flocken är splittrad,men så är det ju icke kan jag ju lova.
Cheeses,hon är hopplös.
Hon löper ju nämligen,inne på andra veckan nu.
Och hon piiiiiiper,ställer sig i fönstret o gnyr o bara stirrar ut.
Helt irro.
Satan vad skönt att de inte löper lika ofta som vi människor,då skulle jag strypa henne ;)

Mina katter verkar älska att jävlas med mig.
De har sin matskål uppe på diskbänken för att inte fröken hund ska käka upp deras käk.
Och när jag har mitt PepsiMax glas där på bänken så är det nästan jämt,inte alltid men väääldigt ofta...en matbit i mitt glas.
Och då ska tilläggas att det är ett högt glas...ölglas,så de måste liksom lyfta huvudet för att lägga ned matbiten där.
Haha!


Här kommenterar du:
Skrivet av: HannaStar

Måste säga att jag älskar att du var tvungen att byta till blogg.se (förutom att det inte fanns nåt smidigt sätt för dig att få med dig dina gamla inlägg) för nu kan jag läsa din blogg helt utan att datorn dör :D

Kram kram

2011-02-23, kl 09:58:59
URL: http://hannastaaar.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d

2011-02-23, kl 10:34:03
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: ~*Starsprinkle*~

Whoop whoop,tack Cimzie baby :love:



HannaStar: yaaaay,men fan va BRA!

hihi :-P

2011-02-23, kl 12:38:13
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0