Polissamtal + pengar 15feb -11


Loggade in på Swedbank tidigare under kvällen för att kolla konto.
Inget konstigt med det.
Men så ser jag ca 4700 spänn som inte ska vara där och som meddelande stod det 'Dagersättning'.
Jag satt och klurade länge men kom inte fram till något.
Jag ska inte ha några pengar...inte nån sån summa och inte nån dagersättning.
Så jag ringer telefonbanken och pratar med nån tjej.
Hon säger att det är från Försäkringskassan men kan inte se något mer.
CRAP!
Så jag får helt enkelt vänta tills imorgon med att slå FK en pling.
Fan att sånt där ska hända.
Det slutar alltid bara med massa strul,knas och krångel.
Vilket fall som helst så är det ju inte mina pengar men ÅHHH vad jag önskar jag kunde ta dem bara och låtsas som ingenting,men det går ju inte ^^

Vart på Familjens Hus med Leeloo idag.
Käkade underbart goda hemmagjorda piroger.
Hejja Mia vad du är duktig!
Smakade sjukt jävla bra,hade kunnat äta hur mycket som helst.
Sen massa trevligt sällskap,inga som helst fel.

Och igår..
Då fick jag ringa efter snuten på galna grannarna.
Det var riktigt intensivt skrikande och bråkande.
Så Fredde gick ned för att säga till fader i familjen.
Den idioten blev hotfull och hävde ur sig både det ena och det andra till Fred.
Lite läskigt sådär.
Så jag ringde iaf konstapeln och bad dem skicka ut nån som kunde tala vett med honom.
Jösses.
Faaan,vad trött jag är på dem och deras idiotiska skrikande.
Leeloo stod här hemma i köket och höll för öronen,så högt låter det när de bråkar.
MINA barn ska inte lida för att DE är dumma i huvudet.
Så imorgon ska jag ringa Hallbo och klaga oxå.
Så det så!

Nu - tvätta av smink och sätta sig en stund i soffan.

//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0