Proppar + grattis baby!

Titt som tätt kommer det huggande känslor ,vissa gånger kraftigt och vossa gånger mildare.
Ont gör det iaf.
Och direkt då när det är något knas med mina ben tänker jag 'proppar' och blir rädd.
Jag vill inte,inte,inte ligga inne på sjukan igen och vara jättenära att dö.
Been there,done that!
Inte igen tack på görhand!
Vilket fall som helst så avvaktar jag idag,har det inte blivit bättre imorgon får jag väl ringa o fixa en tid eller nåt.
Bara så pissjobbigt med massa prover och åka in i den stora cylinderformade röntgenmaskinen som jag får lite ångest av trots jag forit in och ut genom den massa gånger under alla år.

Efter jobbet var Fred iväg till en kompis i Åsbro som har harage.
Fixade felen som var på bilen så den kan ombesiktigas imorgon,för på måndag är det körförbud.
Tjohej vad festligt.
Men nu borde allt vara som det ska.
Har inte sett mycket alls av herr Fredrik idag då han slockande på sängen när han kommit hem och där ligger han än.
Helt slut stackaren.

Fan,förlåt hörrni.
Läsare har ställt frågor lite här och där i gamla inlägg (På metrobloggen då) och jag har tänkt svara flera ggr men så glömmer jag bort det.
Så nu gör vi som så här.
Ni som undrar saker och ting..Stort som smått.
Fråga NU!
Jag lovar att jag ska skriva ned varenda fråga och även svara på varenda fråga!
Inte tänka - jag gör det sen..som jag duktigt nog tänker alldeles för ofta!

Stora feta GRATTIS till min älskade brud Marie som fyller år idag by the way!
Snyggaste 44åringen som går i ett par skor ,seriöst!
Så sjukt jävla fin är du,och en helt underbar kvinna!
Älskar dig <3

Här kommenterar du:
Skrivet av: Robin

FYRTIOFYRA!? Sluta ljug för helvete! XD max 38!

2011-02-24, kl 22:55:42
Skrivet av: Starsprinkle

Robin: med ELLER HUR!!!

2011-02-24, kl 22:57:56
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Carolina

Aldrig en dag över 35 skulle jag säga!

2011-02-25, kl 00:49:59
URL: http://carolajnastankar.blogg.se/
Skrivet av: anniz

Det där med proppar, vad jag känner igen mig! :o

Min pappa dog p.g.a hjärtproblem (eller ja, tekniskt sett blev han dödad av läkarna på KSS), min faster lider av hjärtproblem likaså min farmor. Och jag sitter ju bara o väntar på att ett brev på posten kommer visa att jag har hjärtproblem. Och det blir inte enklare av att det ibland värker vid hjärtat. Men jag vägrar att kolla upp det igen.. värker inte ofta, men visst fan sticks det till som fan ibland :S



Hoppas på att du inte har några proppar :)

2011-02-25, kl 01:18:40
URL: http://fakeasaweddingcake.blogspot.com/
Skrivet av: Starsprinkle

Carlina..TRUE THAT!



anniz: men nej,gör inte som min moster..hon kollade ju aldrig upp saker så slutade det med att hon dog av en megatumör i magen...pga hennes egen dumhet helt och hållet.



Men vaddå,fick de proppar i hjärtat?

Fattade inte riktigt eftersom du först pratade om proppar sen hjärtproblem.

kramar

2011-02-25, kl 09:28:46
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

Längre ner i din meny har du ju Blogsvar också. :) tips Där kan folk ställa frågor, lättare att svara på där inne, då slipper man kommentera själv liksom.

2011-02-25, kl 12:52:59
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Thina

Hon såg inte ut att vara 4 år äldre än mig!! Grattis till henne på födelsedagen :-)



Du borde genast kolla om det är proppar! Det är inte att leka med! Vänta inte, å nu är det ju helg. Hoppas det har blivit bättre!



Ha en bra helg:love:

2011-02-25, kl 19:47:55
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0