Rensat 13feb -11

Det var verkligen 18 minus imorse.
Inte fullt så häftigt när man har hund ^^
Kände hur näshåren började stelna ;)

Idag har det vart en otroligt slapp och rätt tråkig dag.
Fredde har legat hela denna dagen oxå,han blir så förbannat sjuk när han väl blir sjuk.
Jag och Spike har fortfarande klarat oss *peppar peppar*

Peter var så jäkla snäll och handlade med lite smått till oss från Netto när han ändå skulle dit.
Så kom han med det.
Mycket tacksamma blev vi minsann!

Under eftermiddagen blev jag lite för uttråkad så jag började rensa bland Leeloos kläder.
Blev en del som ska kastas eller ges bort,sånt som är för fult och sånt som blivit för smått.
Skönt som fasen att få lite ordninng och reda.
Sen fortsatte jag inne på hennes rum.
Bytte plats på lite saker,ned i källaren med gamla leksaker som tog för stor plats etc etc.
Blev lite rymligare och mycket bättre :)
Nu bråkar Metrobloggen med mig så jag kan inte lägga in bilder,det får ni kolla i min BDB istället.


Imorgon är det tvättande för min del igen.
Alla sängkläder med Leeloos spyor från i fredags står på balkongen och har frusit till is ;)
Mina kuddar luktar inte gott alls...men de är fan så gamla och skruttiga så de kommer säkert falla isär när jag tvättar dem.
men det märks.

nu ska jag glo tv.

Nattinatt//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0