Röjarparty..not!

Dagens första kaffe,behövligt.
Drack inte särskilt mycket igår men det räckte för att jag ska vara småbakis idag.
Gårdagen blev ingen hit.
Folk kunde inte komma så det slutade med att vi var 6 pers.
Danne,Köhla,Johan och Dizzy kom.
Danne var så bakis sedan dagen innan så han & Johan rörde sig hemåt efter bara några timmar.
Bajs på dom!
Fred blev full och somnade i soffan,så Köhla,jag och Dizzy satte oss och glodde på tv och snackade.
Festligt värre,haha.
När klockan var framåt 01 nånting så hade jag hunnit bli så trött eftersom det inte blev något drag,jag drog på mig morgonrocken och segade kvar i soffan en liten stund men sen gick jag och la mig.
Sa åt Köhla och Dizzy att de gärna fick sitta kvar men stänga av tv'n och boxen när de skulle röra sig.
Haha,fan va tragiskt!

Fred hade spytt ned golvet bredvid sig,riktigt härligt.
När jag vaknade runt halv sex imorse så stod han på knä och torkade bort spyorna,sen sprang han ut till toan för att spy igen...hahaha.
Det går fan knappt att torka spyor utan att spy av DET liksom!

Yay!
Idag kommer min lilla fislisa hem <3
Ingen aning om när på dagen men nångång iaf.
Hoppas det inte blir mitt i natten bara.

Well,well.
Nu ska jag tvätta bort sminket.
Stackars min hud..sovit med massa foundation,puder,ögonskugga,kajal och mascara.
Lovely!

//hellA



Några bilder till i min bilddagbok :)

Här kommenterar du:
Skrivet av: Hontass

Jaha vem ska Fredde skylla sin fylla på den här gången ;-)

Puss

2011-02-27, kl 12:57:47
URL: http://hontass.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Hontass..Jaa,höhö :-P

2011-02-27, kl 18:16:18
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: HannaStar

Trist att det inte vart så mycket folk. Det är för övrigt näst nästa helg (alltså om 2 veckor) som vi ska ha fest. Om det blir fredag eller lördag vet jag ej men antagligen fredag :) Så då får du/ni komma hit tycker jag ^^

2011-02-27, kl 22:38:37
URL: http://hannastaaar.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0