T9

Det är så äckligt jävla kallt ute igen.
18 minus eller vad det nu var.
Skulle helst av allt vilja gå i idé,bara bädda ned mig under en filt i soffan eller nåt och slippa gå ut helt och hållet.
Men pinschern måste ju ut ;)

Nyss diskat så den delen är avklarad.
Spike och hans vän K sitter och spelar 360.
Och jag funderar på vad jag ska hitta på nu.

Jag stör mig lagom mycket på min mobil.
Lägger in massa ord i T9 och de ska ju sparas där,men så verkar inte alla ord sparas.
Får lägga in om och om igen.
Vet inte vad det e för knas.
Mina andra mobiler har jag aldrig behövt göra så med.
För inte fan ska det försvinna bara för man typ startar om mobilen?

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Du är den sexigaste bloggerskan. Du har inte funderat på att börja med porr? Skulle älska att se dig göra lite sjuka saker framför en kamera ;)

2011-02-24, kl 16:44:58
Skrivet av: Dizzy

Det där med T9 hände samma på min gamla phone, asstörande! :-s

2011-02-24, kl 16:51:08
URL: http://dizzyj.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: tackar så jättemycket,oj!

Vem vet,jag kanske redan gör sjuka saker framför kameran men som inte ni andra ser ;-P



Dizzy: ja men fan,jag blir galen.

orka skriva in samma ord om och om igen.

2011-02-24, kl 17:41:46
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Vadå för något om man får fråga? Du är inte så givmild med bevisen direkt hehe ;) Det är min födelsedag idag så lite porr borde du allt kunna bistå med! Grrrr

2011-02-24, kl 23:23:34
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym..det kan jag inte ta här ;-)

2011-02-25, kl 09:31:00
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0