De stod i bajset!

Pratade med Leeloo i telefon tidigare idag.
Hon hade vart med Henke till jobbet (han jobbar på en bondgård med diverse grejs).
Hon var så impad över att kossorna bajsade jättemycket och att de stod i bajset.
Så hade hon hjälp till att strö spån och ge halm.
Hahaha,gullunge

Idag har det gått rätt segt.
Känts som en sån där superseg söndag,men det är väl för att det är sportlov och Spike är därmed hemma.
Han har haft lika tråkigt som jag,men ingen av oss har velat göra vad den endra velat.
haha,så det gick mindre bra.

Mormor kom upp lite senare och drack kaffe.
Så har jag tvättat.

Mys som fasen att sitta här nu i nytvättad morgonrock som luktar gott :)
Aj lajk!

Känns så förbannat konstigt att skriva här,men det tar väl ett par veckor innan jag är 'varm i kläderna'.
Det blir nog bra.
Och 'operation kopiera alla inlägg flera år tillbaka på metrobloggen' är igång.
kommer väl ta mig ett jäkla bra tag.
Men några underbart söta tjejer har erbjudit sin hjälp :D
Måste bara komma på hur vi ska lägga upp det så vi inte kopierar samma skit ;)

Hojta förresten gärna till om det är något som saknas.
Man kan tydligen lägga till och ta bort massa funktioner här på blogg.se enligt min lila söta Mansondust.

Jahopp,nu ska jag dricka upp min PepsiMax och snart krypa ned under täcket.

Nattinatt//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Jeanette

Hej, jag skulle höra av mig om seanser i Kumla :) det var visst en igår som jag helt missade, tog fel på datum :(

Men den 7/3 är det nästa gång :)

Du kan maila mig om du vill ha mer info :)



//Jeanette.

2011-02-22, kl 15:58:08
Skrivet av: Malin

Snyggt du fått det här inne :) Gillar färgerna! Hoppas du kommer trivas här på din nya bloggplats,jag kommer som vanligt troget följa dig :)

Kram

2011-02-22, kl 16:13:19
URL: http://sugarpie88.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Jeanette: Mailade dig men nätet dummade sig så jag vet inte om det kom fram?



Malin: Aww tack gumman.

Älskar er trogna läsare,uppskattar det som fasen <3

2011-02-22, kl 22:19:50
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Albinvilja

Great Site thanks

2011-06-22, kl 11:36:04
URL: http://albinvilja.bloglyric.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0