Våriga underbara dag 6feb - 11

Så var det söndag...
Åh vad jag tyckte om att kliva ut i köket imorse.
Solen lyste in och det såg riktigt jävla vårigt ut!Helt underbar syn!
Flera ställen på marken där man kunde se både asfalt och gräs.
Leeloo utbrast 'gräääääs' superglad,haha.


Under förmiddagen lånade vi hannas Igor och tog med honom på en promenix,så gick vi ut allihopa utom Spike för han var kvar hos mormor då han sov där natten till idag.
Gottis och Igor tycker verkligen om varandra,det är så härligt att se.
Efter promenixen släppte vi dem lösa på en inhägnad tennisplan här i närheten så de fick busa av sig utav helvete!
Det var uppskattat,jag lovar.
Och när de blivit aningens trötta knallade vi hemåt igen.
Dock fick de fortsätta leka en stund här inne hos oss.

Fixade lunch och blev trött.
Jag blir alltid så förbannat trött efter jag ätit mat,hatar det!

Senare kom Hanna ned och babblade lite.
Så tvingade vi henne att ta hit Peter,så han och kidsen kom.
Drack kaffe,snackade skit och han fick prova Kinect vilket han gillade.
Skitkul att se honom stå där och vifta/sparka som ett mongo :)
Garvade friskt :D

Vet inte riktigt vad mer vi pysslat med...

Jo,var och pantade två stora säckar med flaskor/burkar.
Har mer,men det fick vi inte med oss i bilen,haha.
Så köpte vi lite bröd o sånt.
Svängde förbi mamma och hämtade en cabaré som ska ut på Tradera.
Gammal jäkel från 1890talet.


well,well.

Nu ska jag ta mig en kvällsdusch//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0