Flitig som en myra

Vad jag känner mig duktig då.
Har hållt på o städat o bökat hela jäkla dagen.
Blev klar först under kvällen.
Lyssnat på härliga toner av Rootvälta,Combichrist,Kopfer Kat,Pet Shop Boys & gammal 60tals musik så jag fått allt gjort.
Att städa utan musik fungerar inte för mig,inte alls.
Diskat.
Dammsugit.
Skurat golven.
Omranstädat.
Torkat av bord.
Plockat,plockat och plockat.
Lagat middag.
Druckit kaffe o snackat snusk med Marie.
Pratat i telefon.
Smsat.
Funderat på om jag skulle baka bullar.
Sorterat o lagt till rätta en drös ren tvätt.
Druckit massa kaffe.
Kollat lite på Project Runway.

Ja,något i den stilen.

Bullar blev det aldrig något med idag.
Så jag tänkte att jag tar tag i det imorgon,för nu var det bra längesen jag bakade....tror jag.
Kan ju vara bra att ha några påsar i frysen,för jag har aldrig något fikabröd att bjuda på när det kommer folk.

Och det var allt för ikväll.
Nu ska jag tvätta nyllet och rengöra min piercing i halsgropen.
Yupp yupp.
Sweet dreams folks//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0