Gul

Godkväll godkväll.

Idag har det vart full rulle nästan hela dagen.

Först imorse,vaknade runt 08 och var bakis,eller ja,fortfarande onykter kanske,jag vet inte.
Ändå drack jag inte mycket,men hade ätit så lite.
Svårt att äta med den supersvullna läppen liksom.
Åkte nämligen aldrig hem igår utan drack med några vänner,spelade kort,tittade på Sune och hade det trevligt.
Sen imorse drack jag lite kaffe o surfade runt innan jag tog bussen hemåt.
Valde bussen istället för tåg,ville bara sitta o lyssna på musik o softa.
Bussen hem tar en timme,tåg tar 20 min.
Jaja,intressegruppen antecknar misstänker jag ;)

Cykla hemåt..
Spike var då med mormor uppe på byn så jag blev ensam hemma ett tag.
Gjorde iordning lite kaffe och skuttade in i duschen för att tvätta av allt snusk från gaddningen,tog av plasten först idag nämligen.
Senare tog jag mig en tupplur och vaknade av att telefonen ringde med typ 20 jävla signaler eller nåt.
Festligt ^^

Morsan,Spike och lillebror kom hit under eftermiddagen nångång.
Björn hjälpte mig flytta bokhyllorna/skåpen sen skruvade han isär skiten.
Lättare att få ut i soprummet liksom.
Förbannat tungt är det.
Morsan bökade inne på Leeloos rum,hon böt sängkläder o plockade lite.
Jag dammsög o plockade.
Spike..Ja vad fan gjorde han..det vet jag inte ^^


Well,vi höll på flera timmar vilket fall som helst och nu ser det riktigt bra ut här hemma :)
Och vardagsrummet blev så mycket större.
Ska bara skura av golven lite imorgon

Nej fan,hade massor att blogga om men nu står det stilla.

Färgar håret.gult..dock inte sån där fint lysande gul färg som sist,denna är bara gul liksom.
Men kände att jag måste göra något för att fräscha till mig..
Jaja.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

Måste ju bara säga att tatueringen blev as snygg en gång till! Tänk bara på att inte skava med bh band å sånt! Jag fick gå utan bh en vecka medan det läkte...kändes lagom kul på jobb å sånt...men man får offra sig lite.



Men det ser ut som din läpp är mindre svullen redan.



Nä du nu ska jag ut med hund sen sova! :love:

2011-07-28, kl 23:59:19
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0