Jag behövde inte sära!

Tog bussen ned till vårdcentralen idag.
Var bara jag på hela bussen,lugn o skönt.
Lyssnade på 'Aesthetic Perfection' och 'Rezurex' i lurarna...Gött!

Kom in till 'Ina' som barnmorskan heter och trodde vi skulle gå in till andra rummet där hon har gynstolen.
men nej,det behövdes inte.
Hon sa - du får göra det själv,så förklarade hon medans hon gav mig ett provrör med lite vätska i samt en förpackad lång topsliknande grej.
Skitcoolt,jag slipper sära utbrast jag.
Hon skrattade o sa att jag kunde gå in på toaletten.
Petade upp förpackningen på topsgrejen.
Som en lång pinne i mjuk plast med ludd högst upp.
Den skulle jag trycka upp i mutten så långt det bara gick,den dra ned den ca 1cm och snurra.-
Jag förde upp den och det var fan inte lätt eftersom den var mujuk.
fanskapet böjde sig så det gjorde asont,så jag gjorde lite grimaser o drog ur den.
Försökte igen o hjälpte till med ena fingret så gick det bättre,hahaha.

Gav henne röret sen pratade vi en liten stund o jag knallade iväg.
Gick till bolaget för att köpa en flaska Dooley's och en flaska kir men tydligen hade vårt bolag inte Dooley's i sitt sortiment.
Fick beställa den om jag skulle ha en.
Häromdagen köpte jag nämligen supersöta små Dooley's glas på Röda Korset för 20pix.
Übersöta är de.
Tänkte inviga dem you see.


Sen fick jag skjuts hem av söta Ann-Sofie (som jag fick tv'n av) så fikade vi ute på gården med marie,carro och några andra grannar.

Eftersom min lillebror fyller/fyllde 23 år idag så var jag o kidsen bort till honom o mor för att fika lite o säga grattis :)

Morsan hade gjort sjukt goda .....faaan,det står stilla,kommer inte på vad de heter......
Jooo,biskvier ffs!
Åt några styckna o blev så mätt i flera jävla timmar.
galet för de var inte särskilt stora.
Well,well.

Morsan följde med oss hem sen för att hjälpa mig flytta en bokhylla.
Göra plats för terrariet som jag får hem imorgon...med tillhörande orm ^^
Får hjälp av Fred att åka till Glanshammar o hämta det hos Nemo.
Så hjälper lillebror till att bära. :)

Nej,nu orkar inte jag sitta här längre.
Godnatt//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0