Nypiercad.

Fick ett sms från N som sa åt mig att komma bort till studion så skulle vi fixa min hals.
Men absolut,klart!
Tog med mig kidsen och knallade dit.
Leeloo trodde jag skulle dö,haha.
Men pedagogiskt försökte jag förklara att jag bara skulle stickas lite snabbt o sätta i ett smycke.
Markerade,måttade etc
Denna piercingen var inte särskilt skön att göra minsann.
Och det sved rätt bra efteråt med.
Nu är det rätt lugnt dock,bortsett från när jag vrider huvudet ordentligt åt något av hållen.
Men satans helvete så jävla hett är det!
Älskar den!



Lillebror hämtade kidsen sen,så satt vi och snackade en timme.

Så for han hemåt o jag med.
Vräkte i mig alldeles för många knäckemackor med räkost,så nu e jag på tok för mätt.
Uhh..
Och trött.

Här kommenterar du:
Skrivet av: kolin

Snyggt!!!



K

2011-07-12, kl 22:54:32
Skrivet av: Starsprinkle

Tackar tackar Kolin :)

2011-07-13, kl 09:44:42
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Petra

åhhh, så jädrans snyggt då! Vill också vara modig och sätta piercingar på "udda" ställen... :D

2011-07-13, kl 13:24:51
URL: http://mylifemychoices.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0