sket på mig.

Jag och Spike väntade uppe tills Henke kom inatt.
Satt ute ett tag på balkongen och kollade på himlen som sken upp hela tiden av blixtrar från nånstans i närheten.
Då hörde man liksom hur ovädret smög sig närmare och närmare.
När vi alla lagt oss sen så låg där där med Pungis på min mage,det small till så inåt helvete starkt så fönstret skakade o katten for upp ,förvånad att han inte sket på mig.

I förmiddags for Leeloo och Henke hem till hans moder där de ska vara.
Jag och Spike har inte gjort sä'rskilt mycket alls.
Han har blivit helt frälst i olika simulatorer av olika de slag såsom lastbil,traktor,buss etc etc.
Han kan sitta med dem hur länge som helst.
Crazy little sweetie.

Han fick nåt ryck tidigare ikväll och började diska (!!!) det ni..
Så jag städade toaletterna och sen svullade vi pizza.
Lillebror var här oxå så han käkade upp mina rester och så kollade vi film på tv 'The liberarian' som jag gillar!

Imorgon drar jag till Nemo o umgås,miiicket trääävligt.
Sen på onsdag är det gaddning.
Och så måste jag till arb.förmedlingen någon dag för att fixa papper,inte blivit av ännu.

Och ja.
Det får räcka.

Nattinatt//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Fredde

Simulatorer för fasen! emulatorer e nått annat ;) vem kan det vara det som fått honom att älska sånt? :) kram

2011-07-24, kl 12:48:30


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0