vovve,orm & grillning.

Buss från Glanshammar in till Örebro.
Där jag stämt träff med Fredde och hans übersöta vovve Kelly.
Satt typ 30 minuter o snackade över en cigg eller två.
Och jag mulade i mig en kabanoss för jag var sjukligt hungrig.


Tåg hem till Hallsberg...
Cykla hem till lägenheten,flåsade och svettades som..jag vet inte vad.
Noll kondis och varmt o kvavt ute,urk!

Skynda ned till källaren med en drös tvätt sen upp och koppla av en stund med lite kaffe.
Marie kom över och snackade lite skit.
Så kom lillebror.
Henke och Björn (som lillebror min heter) var snälla och bar ut min trasiga tv till soprummet.
Den tog ju enbart massa plats.

Sen var det dags för lite middag.
Drog igång grillen och grillade lite burgare och korv,smaskens smaskens.

Lite pics från imorse btw :)


Den fina ormtjejen flyttar eventuellt in här imorgon då Nemo inte ska ha kvar henne <3
Får se vad som händer och sker.

Well,well.

Nu ska jag lägga mig,trött.com

//HellA


Just ja,btw kolla in tragiska lilla 'Anonyms' kommentarer under inlägget "Så jävla kränkt" eller vad det nu heter ^^
Jösses ^^

Här kommenterar du:
Skrivet av: Emma

Hey. Läser ofta men kommenterar sällan. Men vill bara säga att jag beundrar dig. Är själv uppväxt enligt "normen" med mycket skit innaför och perfekt yta utanför. Men jag tycker det är så härligt att det finns folk som du, som kämpar på, är rak och ärlig om känslor och dina barn kan inte ha en bättre mamma. Hatar den här mellanmjölkskulturen vi har (därför jag flyttat utomlands) och jag önskar dig all lycka. Tror du kommer hitta en redig karl som förtjänar dig snart, för det är du värd. Kände bara för att skriva det. MVH /E (:

2011-07-11, kl 00:53:49
Skrivet av: Jenny

Hihi lite komiskt, jag har oxå en Amstaff som heter Kelly

2011-07-11, kl 08:12:51
URL: http://rebblan.blogg.se/
Skrivet av: Suzi

Fina fina Hella <3

2011-07-11, kl 08:50:45
URL: http://xhollywoodbabylon.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

om vi frågar M så var ni inte ens tillsammans så jag fattar verkligen inte varför det ska vara synd om dig. Den tragiska är du ditt skabb. Vakna till lite nu. Tål du inte att inte alla tycker synd om dig eller vad är problemet?;-P

2011-07-11, kl 09:49:53
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym - men lilla,lilla,tragiska sötnos.

Du vet verkligen inte mycket så du ska nog sluta fantisera ihop saker,det är inte hälsosamt!

2011-07-11, kl 10:21:25
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag vet vad han sa och det var INTE att du och han var tillsammans. Han vill inte binda sig vid bara en och att du inte fattade det får du sota för nu. Däremot kan jag ju säga att han kommer till mig några dagar nu för lite ehum trevligheter. Puss på dig din loser:love:

2011-07-11, kl 10:53:01
Skrivet av: Starsprinkle

Awww vad fint,grattis stumpan.

2011-07-11, kl 10:55:27
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Tack så mycket:love:

2011-07-11, kl 14:07:25
Skrivet av: M

Du som kommenterar om mig är uppenbarligen bara helt rubbad som ens kan komma på en så lustig historia. För de första så luktar inte H´s lägenhet de minsta kattpiss och har nogg aldrig gjort. Sen vad som får dig att tro att jag ska hem till dig på lite skoj vet inte jag, känner inte ens dig och dessutom är du för feg för att ens skriva ditt eget namn här. Finns bara en logisk förklaring på de hela du är så sjukt avensjuk så de finns inte ens ord, och se tro att man kan ljuga ihop skit om mig för att få mig är ju den sämsta vägen att nå mig på om man nu vill ha mig eller vad fan du nu vill.

och binda sig till en? de är vad man försökt med och inte lyckats med för man har ett grov fel i skallen, men de betyder inte att jag är som du och sitter bakom en skärm och leker tuff. kan sätta en stenhård peng på att du är en tvätt äkta idiot som leker runt med folks känslor och hjärtan tills du tröttnar på dem och skaffar fler eller ger de gamla en falsk förhoppning. Om de är mig du vill åt ska du skriva direkt till mig! men klart du är väl för feg för att ens försöka. så vet du vad! gräv ner dig någonstans och kom inte tillbaka!// M

2011-07-11, kl 14:24:02
Skrivet av: Petter

Haha. Inte bara anonym utan nu också med byxorna nere. Troll!

2011-07-11, kl 18:04:05
Skrivet av: Anonym

M, Jag ville bara plåga skabbet lite och det lyckades uppenbarligen :thumbup:

2011-07-11, kl 19:44:37
Skrivet av: M

Den som borde plågas om någon är du! Finare människa än henne får man leta efter med tanke på att du själv är skabbet! Hon förtjänar allt de bästa och så mkt mer. Så visa dig mogen om du nu ens kan de och lägg ner ditt bullshit!

2011-07-11, kl 20:04:49
Skrivet av: Anonym

visst H;-P

2011-07-11, kl 21:07:08
Skrivet av: Linda

Appropå hund, vart blev gottis av???

2011-07-11, kl 22:14:18
Skrivet av: Starsprinkle

Linda..Fodervärden hämtade tillbaka henne,finns massa inlägg om det längre bak.



Anonym - men gud,pratade med M ffs eftersom du känner honom så jävla bra,så kan du ju fråga om han kommenterat.

Dumfan!

2011-07-11, kl 23:49:10
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: M

Vem skulle annars skrivit de? //M

2011-07-12, kl 16:26:33


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0