Under ytan

Hallå hallå.

Sitter i Glanshammar,dricker kaffe,röker och lyssnar på avslappnande musik.
Sovit gott i en 17000:- säng,haha helt galet dyrt.

Fan,tog en dusch och tog ur septumsmycket för att lufta lite,luktade nämligen helvete som det gör när man töjer.
Så lät jag den vara ur kanske 20 minuter eller något och när jag skulle trycka tillbaka den så hade det redan hunnit dra ihop sig litegranna,så satans ont gjorde det.
How lovely...not!

Igårkväll satt vi på uteplatsen,drack öl,snackade skit o han lärde mig spela 500 (kortspel).
Sen kollade vi på filmen "Under ytan" som jag inte sett innan.
Den var bra och tung.
Handlar om två missbrukare.

Ska fara hemåt om en timme typ med bussen.
Henke,Spike och Leeloo väntar där hemma.
Sen ska jag tvätta,whoop whoop.
Festligt.

Men nu skiter jag i detta o är lite social innan jag drar.
Återkommer ikväll.

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: kolin

Läste om det eventuella veneriska... Får väl be farbror doctor om ciprofloxacin, tar nog div gonococker... Såg dig på You Tube, inte viste att du kunde spela bas---

http://www.youtube.com/watch?v=xsDkBqSCSPQ



Min favvolåt dessutom...

K

2011-07-10, kl 21:06:21
Skrivet av: Starsprinkle

Kolin - Oj,det var en riktigt komplimang.

Hon var ju skithet :D

2011-07-10, kl 22:36:28
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: koln

Men visst var hon lik dig? Värsta loock a lke...eller vad det nu heter :)

2011-07-11, kl 00:35:12
Skrivet av: Starsprinkle

Kolin - men nej,hon var bara sisodär trehundrasjuttiosju ggr snyggare,men tusen tack :)

2011-07-11, kl 10:51:38
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0