Hundrasjuttioelva.

Sover fortfarande dåligt om nätterna,det suger rätt hårt.
Förut längtade jag till kvällarna då man skulle gå och lägga sig för jag älskar verkligen att sova,men nej......Inte nu längre
Vet ju att jag kommer ligga där o vrida o vända mig hundrasjuttioelva gånger,samt sova extremt ytligt när jag väl somnar.
Blaaaaargh!

Idag ska jag böka massor här hemma,känns som jag har hur mycket som helst att göra.
Har t.ex fortfarande inte sorterat den rena tvätten sen i söndags..
WTF,det ör onsdag idag?
Jag är så snabb >_<
Det ska diskas,städas,plockas,torkas jaa..sånt där grejsimojs.

Nej fan,drar på lite 'Rootvälta' på Spotify o kör igång.
I'll be back later//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: kolin

Gå till din husläkare o be om stilnoct. Värt att pröva en period, men bara en period det blir snuskigt lätt att skämma bort sig med dom. Det är en insomningstablett... Funkar bra, låter det som jag har aktier i läkemedelsföretaget?



K

2011-07-13, kl 18:44:38
Skrivet av: Starsprinkle

Haha,ja kära lilla kolin,det låter lite smått som det ^^

Jag har fått de utskrivna innan,när jag slutade snusa för då hade jag oxå bekymmer.

men vågade aldrig prova dem för jag var rätdd att man skulle bli trött dagen efter oxå.

vet du om det är så?

2011-07-13, kl 19:35:41
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: kolin

Nej det är ingen hangover på dom... Men det gäller att somna på dom direkt så man inte går upp och strular i köket och så för då kan man komma in i andra andningen o göra saker som man inte kommer ihåg dagen därpå och det kan både vara skönt och trist. Jag har haft en del patienter med de besvären, men tar man dom på rätt sätt o med rätt attityd så funkar dom utmärkt. Men du, hur vet du att jag är liten?

K

2011-07-13, kl 19:40:47
Skrivet av: Starsprinkle

Hahahaha,det har jag inte den blekaste aningen om.

Du är den mystiska bloggläsaren som jag tycker mycket om fastän jag inte har en aning om vem du är.

Nyfiken som fasen ;-P

2011-07-13, kl 19:42:16
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: kolin

Ja det är ju det som är så himla härligt. Ska hälsa på dig med några pizza kartonger nån dag då jag passerar och har modet på min sida. Du blir inte besviken men förvånad!!!



K

2011-07-13, kl 19:50:05
Skrivet av: Starsprinkle

Kolin - det vore sjukt häftigt.

Du är så välkommen :-d

2011-07-13, kl 20:03:53
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: kolin

Ja, jag menar att du inte blir besviken på pizzorna :)

K

2011-07-13, kl 20:10:06
Skrivet av: Starsprinkle

Nej,det lär jag inte bli :)

2011-07-13, kl 22:57:54
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0