Nedsövd igen >_<

Fick igår veta att Spikes pappa blivit nedsövd igen.
Han hade fått feber och blodtrycket hade sjunkit som fan,han höll på att få blodförgiftning eller liknande.
Eftersom brännskadorna är så pass omfattande så orkar hans kropp inte arbeta som den ska,särskilt inte med tanke på att han bara har en helt fungerande hjärtklaff...
Vilket fall som helst så har läget nu gått från stanilt till helt ostabilt.
Läkarna säger att man nu får ta en dag i taget,de har ingen aning om hur det kommer gå.
Shit vad det kan förändras snabbt alltså!


Igår var det så segt hela dagen.
Var sådär uttråkad så man inte ens tar sig för att göra något.
Tog en dusch sen slog jag på en film.
Kollade först lite på "Baseketball" men pallade inte se hela utan text för ungarna härjade runt o jag hörde inte vad de sa på filmen.
Så kollade jag istället på "No strings attached" som var übersöt och hela min kropp bara saknade närhet och jag kände sån saknad så jag trodde jag skulle avlida,USCH!
Men alltså,BRA film,inte som jag fick det att låta,haha.
Och efter det kollade jag "Blast from the past" som var rätt bra och lite smårolig :)
Efter det var det sängen.
jag blir sjukt trött av att sitta stilla och glo film.

Idag måste jag in till Örebro fastän jag har aaaabsolut ingen som helst lust att åka tåg.
Men,men.
Det är så att mina antideppressiva är helt slut,jag har inte haft råd att hämta ut nya då de är superdyra.
Får göra det först på måndag när jag får pengar.
men vilket fall som helst så äter Fredde samma medicin,så jag skulle få låna några av honom så jag klarar mig.
Ni kan inte ens föreställa mig hur jag blir utan mina meds,fy fan säger jag bara.
Well,well.
Så är det.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: PlanktonPlanka

:rolleyes:

Jag önskar All Lycka Till Honom!

MVH & <3

2011-07-16, kl 12:16:01
Skrivet av: Lina

Vad har hänt med honom? Varför har han brännskador? Hoppas han klarar sig!

2011-07-16, kl 13:04:41
URL: http://inteidag.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hur har han fått brännskadorna?

2011-07-16, kl 16:03:15
Skrivet av: Starsprinkle

Lina - olycka..typ..eller nåt sånt.

2011-07-16, kl 19:29:50
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Suzi

Oh my :( jag håller tummar och tår för att allting blir bra. Förresten vad är det för antidepp du äter ?

2011-07-16, kl 21:34:29
URL: http://xhollywoodbabylon.blogspot.com
Skrivet av: Starsprinkle

Suzi - Cipralex,käkat i massa år.

2011-07-16, kl 21:41:18
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Suzi

Där ser man...hade dem för en herrans massa år sedan men de funkade inte så bra för mig :/. Fick massor av biverkningar och sedan så mattades effekten av. Dom verkar funka bra för dig så det är all good då tycker jag :).

2011-07-16, kl 21:52:29
URL: http://xhollywoodbabylon.blogspot.com
Skrivet av: Thina

bränskador är verkligen läskiga! Hoppas det går bra för honom!



Tur att du kunde låna medicin, jag snor alltid min frus värkmedicin...för att jag inte orkar köa på apoteket....fast nu måste jag snart,....apoteket är fan segaste stället att gå på,,,,



Nu ska jag sluta svamla och gå ut med hunden.

Kram Thina:love:

2011-07-17, kl 17:25:17
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0