Tacksam.

Blev lite städning igår under förmiddagen och när jag var näästan klar så tvingade Marie mig att komma ut på framsidan,dricka en slurk kaffe och vara social.
och när vi sitter där så kommer helt plötsligt ytterligare 5-6 grannar ut.
Det e så,när grannarna ser någon som är ute så joinar dem,hehe.
-'Nämen Heleeeen,är du ute,välkommen ut på gården' fick jag höra bland annat så ett handshake,hahaha.
Knäppa grannar.
De tycker jag är ute för lite och att jag borde sitta där o vara social oftare.
Gaaah,det e inte min grej,men ibland så är jag duktig ^^

Under eftermiddagen kom en kompis hit vid namn Jeff,übersöt tjej.
Träffade henne genom Majki.
Bara vart med henne 1 gång tidigare.
Men så kom hon igår,vi drack kaffe,satt o kedjerökte på balkongen och snackade några timmar.
Hon gjorde något för mig som bara en riktigt bra vän gör,jag är så förbannat tacksam.
Tack underbara,underbara Jeff
Bara för det snodde jag en bild från din facebook stumpan ;)


Käkade när hon åkt hemåt,sen vila en stund.
Resten av dagen var slapp o seg.

Idag händer inte mycket ...tror jag.
Bort och handla lite,fick äntligen pengar idag,whoop whoop!
Imorgon ska jag följa med lillebror bort till studion för han ska pierca ögonbrynet.
Töntungen låter inte mig göra det,wtf liksom ^^

jaja,and that's all folks//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0