Uuurmet

Åh,känner mig fräsch för första gången idag.
Har vart riktigt jävla fuktigt och klibbigt hela dgen,men nu efter en dusch så :)

Nu mitt inatt så kommer Henke.
Vet inte hur länge han blir nere här,men det spelar ingen roll.
Kidsen blir glada.
Ska bädda åt honom på soffan innan jag lägger mig,så han kan tassa in sen.
Sen drar de till Leeloos farmor nångång imorgon skulle jag tippa på.

Matade uuuurmet idag och hon åt så duktigt :)
Blev dock bara en natalråtta för det är allt jag hade hemma just nu.
Så har hon legat o solat/smält maten hela kvällen.


Nej fan,orkar inte mer nu.
Fortsätter imorgon.

Nattinatt//hella

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

Är det terariet som ormen bor i? Det va ju skit stort! Vilken lyx orm. Fast det va fint, ett sånt hade jag kunnat tänka mig att ha men ikke med en orm i då,,,men med nåt djur med ben...eller iallefall med päls....



2011-07-23, kl 18:49:12
Skrivet av: Starsprinkle

Ahh,man ser att hon ligger längst ned till höger :)

2011-07-23, kl 23:57:00
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Thina

jepp nu såg jag ormet till och med. men hon va rätt dåld, det är det som gör dom ännu läskigare!!! När jag va och tittade på djur på malmö museet så fick man verkligen kolla noga innan man vågade sig fram till rutorna...så man visste va det fanns där...en del ormar smälter ju helt in. hade aningen mycke ångest av att gå där...va lite glad att ha en bebis i vagn att köra,,,,som skydd....

2011-07-24, kl 22:58:14
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0