Punchade 6 mm i läppen,AJ!

Igår blev det lite köttande ^^
Drog bort till studion på eftermiddagen,till Nemo alltså.
Alltid det jag menar när jag skriver att jag vart på 'studion'.

Var inte nervös när jag drog dit,men sen när jag satte mig i stolen o han plockade fram alla verktyg så jävlar.
Har nämligen aldrig punchat så pass stort som 6 mm innan.


I bdb var det många som inte visste vad det innebär att puncha,så förklaring:

Detta jag håller i är en punch.
Dock inte den vi använde,denna är min egna och min är mycket mindre,typ 2 mm.
Finns i olika storlekar.

Metalldelen högst upp där är rakbladsvass så trycker man ut delen som ska bort.


Iaf,så körde vi.
Han tryckte o vred..och segt var det.
Satan vad ont!
Jag börjades svettas frenetiskt tamefan och började bli lite snurrig.
Låg där o hoppades han skulle bli klar snart och när han sen var det så trodde jag att jag skulle spy så jag gick bort till toaletten o satt hukad där ett tag.
Spydde aldrig men mådde inge vidare.
Haha,jag är sån vekling ibland alltså.


(köttbiten som punchades ut,6 mm stor) ^^

Kom sen på att jag inte hade ätit något på hela dagen,smart Hella,skitsmart...NOT!
Så det kanske var därför jag blev så dålig.

När jag återfått färgen i ansiktet o svettningarna lugnat sig så kände jag att det var en köttbit på insidan av läppen som fladdrade.
Eller nej,det var inte kött,det var vävnad sa herrn.
Så jag bad honom hämta en sax och klippa bort den.
Kändes skitsnuskigt när en vävnadsbit fladdrade där.
Urk!

Han packade ihop och släckte i studion (var bara vi där) sen gick vi till Nytorget där vi tog ett par öl var som han så snällt bjöd på :D
Snackade skit o hade trevligt tills hans tåg skulle avgå,då cyklade jag hemåt för att fixa nåt käk och det var det.


Läppen svullnade asmycket igår så o-ringen (en liten gummiring alltså) som satt runt själva pluggen flög av.
Hittade den aldrig heller så jag är jätteorolig för att pluggen ska ramla ur.
Klarade natten iaf o den satt där den skulle.
Jag låg dock och dreglade hela natten igenom,haha.
Mycket dregel samt lite blod o lite sårvätska.
Yummie yummie!

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0