Död tv & Wii

Godmorgon godmorgon.

Här sitter jag och super kaffe för fullt,hej och hå.
Smart var jag igår som somnade innan håret torkat efter duschen så nu ser hela jag ut som en afroboll,en gul/grön sådan.
Daamn.
Så självklart för att jag ser för jävligt ut så kom Hallbo för en stund sen o skulle kolla min cpfläkt i köket.
Festligt ^^

Tv'n här i vardagsrummet börjar dööö :(
Shit,ofta jag har råd med en annan tv liksom..nej!
Först blir bilden typ randig,sen skitljus och går över till supermörk,sen håller den på sådär.
Jävla bildrör.
*svär mycket över tv'n*
Nån som vill bli av med en tv billigt?
Någon?
Hojta till isf!

Självklart skulle tv'n bli knäpp nu,passar så bra in bara för jag lånat ett Wii.
Whoop whoop.
Såg fram emot det eftersom jag aldrig nånsin ens testat Wii.
Well,well....

Äh,babbelinlägg.

Nu ska jag försöka börja leva o sätta igång med plock och städning.
Ska ha en sån dag idag.
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

en gammal tjocktv borde du ju nästan kunna få av nån som ska kasta...folk kastar ju bort sånna hela tiden! Vi har en som jag fick ärva när pappa dog..innan dess hade jag en liten pytte tv..men man får ha vad man har råd med och en ny tv ligger inte högst på listan. är lite orolig att den vi har ska ge upp..tror att den är sjukt gammal...saker ska hålla tills man kan köpa nya!

2011-07-05, kl 18:36:48
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: Starsprinkle

Thina - det är en tjock tv jag har nu,fast med platt skärm då.



Men jaa,de ska fan hålla tills man kan köpa nytt ;)

2011-07-05, kl 19:41:19
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0