Äta bajs & dricka öl.

Godkväll gott folk.

Skönt med söndagskväll,ska bara slappa nu och göra absolut ingenting.
Eller jo jag måste fan orka röra arslet in till duschen.

Imorgon ska jag,kidsen och min moder fara in till Örebro och handla lite.
Blir förhoppningsvis en mysig dag.
Hoppas inte det kommer spöregna bara,men det är troligt att det blir så.
Skulle visst vara grått och regnigt hela veckan.
Well,well.
Jag ska köpa lite hårfärg,några coola strumpbyxor eller leggings,underkläder till Leeloo,färg så jag kan måla min jacka och lite sånt.
Ska försöka komma ihåg att fota lite av konsten som är uppe i Örebro just nu.
Det är nåt som heter typ Örebro open Art' eller liknande.
Runtom i hela stan är det massa cool konst.
Bland annat massa gubbar i full storlek som är så välgjorda att de ser ut som riktiga människor.
Och ett flygplan mitt i svartån vid slottet.

Jaja.
Igår så var min snälla mamma barnvakt till mina två små monster.
Från eftermiddagen tills idag :)
Så jag kunde dra iväg till en kompis och dricka lite öl o bara softa.
Var in en sväng på 'Rockbaren' och tog en öl.
Träffade på gamla vännen Erik <3 som var på besök från Sthlm.
Vi stannade inte där så jättelänge iaf utan tog en taxi därifrån.
Sen glodde vi på "Salo" o efter det slocknade.
Salo är en skruvad film som ni borde se om ni inte gjort det,men det är ingen film för känsliga människor.
Innehåller bland annat ätande av bajs,massa övergrepp,annat våld,nedvärdering etc etc etc.

Vaknade redan vid 08 imorse.
Det är så jävla typiskt.
Jag vaknar alltid så förbannat tidigt när jag druckit dagen innan och när jag faktiskt FÅR sova ut.
Gaaaah,störande!
Rotade fram kaffet och filter så slog jag igång kaffebryggaren o tassade runt i lägenheten.
Drack en kopp o la mig en stund till,slumrade ett litet tag tills alarmet på mobilen påminde mig om att jag var tvungen att hinna med bussen.

Sa hejdå och for in till stan.
Hade lovat Fred att komma förbi honom och prata lite.
Hade absolut ingen ork eller lust.
Gå genom hela stan när man är skakis o bakis,superhungrig o det regnar är inte ett dugg ballt.
Men har jag lovat så har jag...
Köpte med lite fikabröd så drack vi kaffe o snackade.
Vi delade på en kebabpizza som var galet god särsklt eftersom jag inte ätit på nästan ett dygn.
Kollade på Jackass och Dirty Sanchez.
Gav honom lite soppapengar o han var vänlig att köra hem mig.
Skönt som fasen!
Kidsen blev glada över att träffa honom så han stannade några timmar.
Marie kom oxå,vi drack kaffe i vanlig ordning och snackade lite skit.

Piercade Spikes andra öra idag oxå ja.
Han var mycket tuffare nu än förra gången :)
Gick alldeles utomordentligt bra minsann.

Jahopp..
Och det var väl det i det stora hela.
Ska väl ta o lägga mig här strax,måste upp tidigt eftersom vi åker imorgon med en tidig buss.

Godnatt folket//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anna

TIPS! Massa fina reakläder på gina, cubus, h&m mm! Från 30kr på H&M!

Massa rolig konst faktiskt, va inne i förrgår i örebro o fatta först inte va allt va.. :P

2011-06-20, kl 01:04:57
URL: http://www.mittlivminkamp.bloggplatsen.se
Skrivet av: MansonDust

Salo har jag sett tror jag.. är det den där dom stoppar in en råtta i fittan? :bigeyes: Och typ.. syr igen? Har nåt svagt minne.. Har för mig att han som gjorde Salo blev mördad för att den var så sjuk, haha. :-P

2011-06-20, kl 15:26:14
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Cim - nej fan,jag har hört talas om den filmen.

men nej,detta är inte den

2011-06-20, kl 16:19:14
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

Åh fan.. undrar vad det var för film då, haha. K vet nog.

2011-06-20, kl 19:52:09
URL: http://mansondusts.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0