långsovande.

Igår efter avslutningen så gick vi (Spike,mamma o jag) hem till moi o fikade med jordgubbstårta som hon bakat dagen innan samt wienerbröd o kaffe.
Inga som helst fel.
När hon knallat hemåt gick jag o la mig en stund för Spike följde ändå med henne hem.
Hämtade sen Leeloo på dagis och eftersom det var hennes sista dag plockade vi med oss alla hennes kläder/teckningar etc hem från hyllan.

Eftermiddagen spenderades med massa tvättande i källaren.
Blev klar tidigare än vanligt dock,så det var riktigt skönt.

När vi käkade middag så kom marie infarandes med en ugnsform fylld med mat.
Hon tyckte vi skulle äta ihop imorgon (alltså idag) så aaaabsolut.
kan ju inte bli bättre,jag slipper laga middag,whoop whoop! :)

Holy crap.
Leeloo sov ända tills 10.15 idag.
Shit liksom!
Jag blev helt paff!
Själv fick jag sova ända tills 9.30 tror jag det var.
Riktigt najs!

Idag på schemat står ingenting direkt.
Ta dagen som den kommer.
Ska iaf rensa lite bland kidsens kläder.
Och kanske gå bort till Röda Korset med sånt som är för smått.
//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0