Möte & kolla skiss.

Usch så otroligt trött jag var igår.
Det är riktigt illa när man typ gäspar käkarna ur led och skulle kunna somna ståendes.....Visst,överdrev där men det känns så iaf.

Först på morgonen lämnade jag Leeloo på dagis sen hem o dricka lite mer kaffe o kleta på mascara.
Ta cykeln fram på byn bort till arbetsförmedlingen,stå där utanför o vänta för jag var alldeles för tidig.
Sen hade jag mitt lilla möte med min handläggare där o även hon från Försäkringskassan var med.
Diskuterade,planerade etc etc.
Får se om jag får någon plats på nåt grejs inne i Örebro.
Typ motivation etc etc etc nånting,fattade inte riktigt vad det var.
Men det e bara så jag kommer igång tills jag fått en plats att göra min arbetsprövning.
Skitnervöst,blir skitnödig bara av tanken.

Vidare ned till Ica för att köpa lite vatten,mjölk,cigg o kattmat.
Och cykla vidare till Emil på studion.
Kollade på skissen till min chestpice och sa till om lite ändringar men i det stora hela var jag nöjd.
Kommer bli asbra.
Han skulle fixa till skissen lite mer sen återkomma så bokar vi tid.
Whoop whoop!

Cyklade hemåt..
Satte på kaffe...
Hämtade Leeloo och var sen död resten av dagen.
Skulle ha tvättt men bokade om tiden för det fanns noll ork till det.

Idag kommer Majki hit <3
Under eftermiddagen/kvällen.
Så tar vi helgen som den kommer,inga planer.
Dock sa han att vi ska pyssla vilket jag fattade noll av.
Trodde det var med hans hår men det var det visst inte.
Well,well..det märks vad han menar ^^

Nu ska jag väl klä på mig lite..//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0