Skönt borta - skönt hemma.

Jävla getingar som konstant,flera ggr dagligen,kommer och hälsar på här inne i vardagsrummet.
Do not like!
Stora är de oxå.

Åh vet ni,så häftigt.
Leeloo pratar ofta om Zora.
Hon har ju aldrig träffat henne såklart.
Och om någon missat det och undrar vem Zora är/var så är det min döda dotter.
Hon föddes/dog 2005 i juli.
Vilket fall som helst så berör det Leeloo väldigt mycket trots hon aldrig träffat henne eller liknande.
Ibland kan hon visa mig bilder på flickor i typ 6-8 års åldern så säger hon att -"det är min storasyster."
Men det häftiga med allt var att igår berättade Leeloo för Henke att när hon är ledsen eller gjort sig illa så "gör Zora så det onda går bort och allt blir bra igen".
Hon pratar tydligen med Zora vilket jag tycker är helt underbart!

Tvättat lite tvätt idag under förmiddagen fram tills 15.
Hann med 4 maskiner iaf.

Klippt lillebror och rakat Spikes sidor samt klippt ned kammen lite,så nu blev han mycket finare :)
Och på tal om honom så åker han och klassen iväg till en lärares sommarstuga vid en sjö imorgon.
De ska tälta och ha kul.
Så vi har packat och grejat här under kvällen.

Det är lustigt hur otroligt skönt det är att komma hemifrån......Men lika skönt är det att komma hem igen.
Wierd egentligen.
Igår var det ett jävla väntande hela dagen.
När jag skulle åka hem där på förmiddagen o vi stod o väntade på bussen så kom jag på att min mobil låg kvar hemma hos Majki.
Det var bara att ta väskorna och gå tillbaka till bilen där hans far satt,och precis då kom min buss som jag då självfallet missade.
Var tvungen att hämta mobilen eftersom min tågbiljett var där i,annars hade de typ kunnat posta den eller vad som helst.
Men den var ett måste.
Sen körde C (hans far) in mig till Trollhättan centrum där jag fick vänta en timme på nästa buss.
Sen sitta två timmar in till Skövde.
Sen vänta där cirka en timme på tåget hem.
Så runt halv sex på kvällen var jag äntligen hemma och kunde knyta av mig kängorna som jag snörade kvart över tio den morgonen.

Svettiga och varma fötter as hell.

När jag kom hem hade mamma satt på kaffe och bakat en sockerkaka,inga som helst fel.
Har jag världens bästa mamma eller vad?
Hon är den bästa av de bästa och jag älskar henne så galet mycket!!!
Så kramas lite med mina fina kids <3

Nej fan,det får räcka för idag.
jag är rätt trött faktiskt,men jag återkommer imorgon ja.

Natt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Sandra

Fan va galet, du satt i skövde ;) hade varit intressant att träffa dig, gillar din stil :) ha det fint!

2011-06-15, kl 22:15:24
Skrivet av: Starsprinkle

Sandra: jaså,antar att du bor där då?

Du får hojta till nästa gång jag skriver att jag ska till majki då,för då byter jag ju alltid i Skövde o får sitta där o vänta helt ensam.

2011-06-16, kl 10:37:58
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

yes, jag bor i skövde ;) ingen kul att behöva sitta och vänta ensam, dock lider jag av social fobi & agorafobi precis som du, men det gör väl saken kanske lite lättare att våga säga hej ;)

2011-06-17, kl 17:26:28


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0