Snuffilmer & självmord.

Jag behöver en jävla detox känner jag.
Har ätit alldeles för mycket i typ 3 dagar eller liknande nu.
BLARGH!
Får ta och käka lätt som fasen under några dagar för att rensa I belive.
Yes,yes.

Under förmiddagen här har jag vart inne och rensat på Leeloos rum medans hon vart ute.
Får passa på att rensa då annars ska hon helt och absolut spara allt jag vill slänga.
Det blev två påsar med gamla,slitna,trasiga leksaker som hon ändå inte använder.
Skönt att ha sånt gjort.
Och så sorterade jag allt i hennes backar etc oxå.
Igår rensade jag bland Spikes kläder men förvånansvärt blev det bara 1 påse med sånt som var för smått.

Ni får ha överséende om det kommer med lite stavfel o bokstäver som absolut inte ska vara med i orden.
Det börjar nämligen bli lite svårt att knappa på tangenterna pga mina långa naglar.
Men jag vägrar klippa av dem.
Så jävla hett ju!

Igår var Marie här och käkade middagen som hon kom med i förrgår.
Underbart skönt att bara trycka in skiten i ugnen,slippa stå vid spisen ;)
Lillebror kom passande upp hit så jag frågade om han oxå ville ha.
Så vi satt allihopa o käkade.
Bortsett från Spike som hade käkat pannkakor hos mormor.
Efter maten blev det lite kaffe på balkongen o Marie & jag kom in på djupa ämnen av någon anledning.
Som snuffilmer,självmord och liknande.

nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen kommer jag med mer svammel ikväll.

Have a najs day fuckers//hellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Doris

Ja det är verkligen superskönt när man har rensat, fattar inte hur man lyckas samla på sig så mycket skräp..:bigeyes: och värre blir det när man bor i hus...då finns det ännu mer utrymmen att fylla..:-s

2011-06-17, kl 13:15:06
URL: http://prickigadoris.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0