Storhandla.

Godkväll.
Eller godnatt?
Tänkte bara krafsa ihop några rader sen ska jag slänga mig ned i soffan och koppla av en stund vid tv'n innan jag lägger mig.

Dricker en sista kopp kaffe för idag (nej,jag får inte svårt att sova sen) och inte mycket mer.
Just duschat o hör Omran springa runt här nånstans på golvet i vardagsrummet.
Räcerkotten deluxe,går aldrig,bara kutar omkring.

Var uppe på byn med morsan och kidsen tidigare idag.
Var tvungen att handla lite.
Kikade in på Lindex oxå där jag köpte några nya underbyxor,det behövs ibland.
Och mannen kommer imorgon,kan ju vara trevligt för honom att dra av något nytt,hähä.

Well,well.
Efter byn var avklarad drog vi hem hit o fikade lite.
Sen tog Leeloo och jag oss en tupplur medans Spikey hakade på min moder hemåt.

Senare under kvällen så kom Fred hit.
Så jäkla snällt av honom.
Jag frågade igår om han kunde hjälpa mig så jag fick storhandla.
Jag får ju för fan aldrig med mig mer än typ 2 påsar hem från affären utan bil,så jag behövde verkligen det.
Han ställde upp o kom då.
Min broder var här med kidsen sålänge.
Så drog vi bort till Lidl och Netto.
Blev en hel del.
Och så uuunderbart skönt att öppna frys,kyl o skafferi nu när det är fullt med käk där.
LOVE IT!
Bjussade honom på käk som tack för hjälpen sen for han hemåt.

And that was it for today//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Gött att ni kan umgås lite som vänner ändå, ungarna verka ju gilla honom skarpt! :)

2011-06-23, kl 11:00:46
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym : jadå,det kan vi..och det är jättebra.

Ungarna gillar honom jättemycket ja.

2011-06-23, kl 11:09:17
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Maja Lilja

Naaw han verkar så söt Fred... Varför tog det slut?

2011-06-23, kl 19:28:47
URL: http://www.majalilja.com
Skrivet av: Lisa

:love: Fred :love:

2011-06-23, kl 20:59:47
Skrivet av: Starsprinkle

Maja - därför att mina känslor försvann.

Sen det faktum att vi käftade typ hela tiden gjorde ju inte saken bättre.

Våra psykstörningar krockade tror jag.

2011-06-25, kl 08:22:19
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0