Trötter & hosta

Blev en jobbig natt,inte mycket sömn för varken mig eller Leeloo.


Jag var riktigt trött igårkväll så jag la mig väldigt tidigt,hann slumra till lite så hörde jag att Leeloo började hosta som fasen.
Hon kom upp och jag gav henne hostmedicin o bäddade om henne bredvid mig istället.
Ingen verkan så provade en annan medicin.
Ingen verkan där heller.
Stackarn hostar så intensivt när hon får den där jobbiga hostan som kommer lite då och då.
Till sist hällde jag upp lite Coccilana och DÅÅ blev det tyst o hon somnade direkt lillstumpan.

Imorgon är det skolavslutning för Spikes del.
Och till hösten börjar han årskurs 5 (!!!)
Fatta den,holy crap!
Hoppas det inte tänker regna imorgon för då får inte vi föräldrar komma upp till avslutningen.
Då hålls den i gympasalen och enbart 6ans föräldrar får komma.
Leeloo har sin sista dagisdag imorgon oxå.
Och när hon kommer tillbaka efter lovet byter hon avdelning,hon är stor nu ;)

Nu ska jag fortsätta dricka kaffe o sega//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0