Lära mig slappa

Godmorgon gott folk.

Här sitter jag med andra muggen kaffe denna morgon,det är strålande sol här i Trollhättan och allt är lugnt.

Detta är bra för mig,jag behöver lära mig koppla av,har galet svårt för det you see.
Jag är inte den som sitter stilla,jag grejar med allt och inget på en och samma gång.
Så..som sagt,detta är bra för mig.
Har alltid fått höra att jag måste lära mig att sitta stilla och koppla av.
Så..som igår t.ex.
Då låg vi i soffan exakt hela dagen....från morgonen till kvällen låg vi och glodde på film efter film.
Mycket trevligt,men svårt att vara stilla och inte bli uttråkad.
Jag ville sätta igång och städa här men fick strikt förbjud om att jag absolut inte fick göra det,hahaha.
Katten Diesel är på gång att börja löpa.
GAAAH!
Hata löpande katter.
Inatt började hon smått vråla ända nere från tårna..mjaaaoooaoooaooo

Idag ska vi åka in till stan (Dvs själva T-hättan,då de bor lite utanför) och handla.
DAAAMN vad skönt.
Måste köpa massa kolsyrat vatten och något att tugga på.
Igår var jag galet sugen på fan allt och det fanns inget.
JoBbIgT!

Träffade ju min internetvän Anniz i Skövde btw.
Riktigt trevlig och go tjej,det var jättekul att träffa dig gumman.
Blev ju inte så lång tid,bara 50 minuter.
Nästa gång ska vi ses längre och hitta på något,så det så.
Hon tog ett par bilder på mig och jag ser måttligt bekymrad ut.
Var inte det dock,blev bara lite generad när hon tog fram kameran ;)


Nej,nu ska jag vänta på att Henke & Leeloo loggar in på msn då jag lovat att camma med den lilla damen ;)

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: KalsongMorsan

Tänkte på dig; http://ladydahmer.se/2011/june/demonia-black-9-buckle-platform-boots-nan-so.html

2011-06-03, kl 11:19:35
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Skrivet av: Maja Lilja

Mooh! du får åka ner till skåne nån gång! jag vill oxå gå på hella-dejt ;)

2011-06-03, kl 11:20:53
URL: http://www.majalilja.com
Skrivet av: Anonym

vad är det för ansikte du har tatuerat på armen? nyfiken.

du kanske har gjort nåt inlägg där du berättar om dina tatueringar förresten, har du det? =)

2011-06-03, kl 15:53:16
Skrivet av: ugeel

hej jag gillar dig. du har snygga tatto

2011-06-04, kl 00:09:06
Skrivet av: Starsprinkle

Kalsongmorsan: superfina,men jag har inte råd.

Supersöt du är som tänkte på mig dock.



Maja: hihi jaa,det vore massa massas kul :)



Anonym: det är en vacker tjej bara som jag döpt till Stareye,gjordes för inte så superlängesen.

kan iofs göra ett inlägg där jag berättar om mina tattoos.



Ugeel: oh tackar!

2011-06-04, kl 09:23:20
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0