Besök.

Skulle så gärna vilja hoppa in i en välbehövlig dusch,raka mig och bli fräsch men det gååår inte för jag kan inte gå ifrån Leeloo som hostar som en tok.
Jag rotade igenom medicinskåpet i hopp om att hitta nån annan gammal hostmedicin och jag blev så glad när jag hittade pyttelite 'Mollipect' kvar i en flaska.
Hoppas,hoppas,hoppas den kan hjälpa för den andra skiten gör inte det.
Hon måste få sova lilla stumpan.

Idag har det vart rätt lugnt.
Bara dammsugit och plockat lite här hemma,samt vart till Lidl för att handla.
Fördelen nu när jag inte har Fredde så har jag därmed ingen bil.
Då måste jag alltså gå när jag ska handla,vilket är både bra och anus.
Bra för att då kanske jag kan gå ned i vikt...
Gått upp 10 kilo sen jag träffade honom liksom,helt sinnessjukt vad lat jag blev pga en jävla bil!
Nackdelen är att nu kan jag inte storhandla.
Men,men....det gick ju innan så då går det även nu.

Imorgon får jag besök som stannar ett tag,ska bli skitkul.
Men jag är så nervös,aldrig träffat människan innan nämligen.
GAAAH!
Har till och med haft värsta magknip ^^
Festligt.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Buldozer

Ta de bara lugnt så kommer de gå fin fint! Kan ju inte vara värre än något annat som du råkat ut för.

Kram

2011-03-09, kl 23:45:46
Skrivet av: Soumaya

Du har en tjusig blogg hella.

Vill kunna fixa min blogg med. Men är tyvär inte så tecknisk av mig.



Hoppas lilltjejen kryar på sig snart.



:love:

2011-03-09, kl 23:56:41
Skrivet av: Starsprinkle

Soumaya: visst är den fin,dock inte jag som fixar den.

kan absolut noll om bloggdesign.

Min vän Cim (www.mansondusts.blogg.se) som fixar,hon kan fixa din med ,men det kostar en liten slant.



Buldozer: nej iofs,men ändå ;-P

2011-03-10, kl 07:58:12
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

Det är lätt att bli lat pga bil. Men jag åker sällan bil trots att vi har en, K har till jobbet & då får jag ju snällt gå & handla. ;)

2011-03-10, kl 08:28:43
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: putte

Ring hallbo felamäl och vi hämtar dig när du handlat.Då behövs ingen bil =)

2011-03-10, kl 18:52:58
Skrivet av: Starsprinkle

Putte..

haha,men vad söööött :D

2011-03-11, kl 05:51:33
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0