Den där bandmasken?

Presenter till Spike fixade :)
Måste bara slå in dem oxå,hoppas pappret räcker,annars får jag väl ta lite julpapper.
ingen som dött av att få tomtar på födelsedagspresenterna innan..tror jag iaf ;)

När jag hämtat Leeloo på dagis så sörplade jag i mig lite kaffe först sen drog jag igång Spotify och dammsög.
Plockade och skurade golven.
Fint som fasen att ha det gjort.
Det rasslade som fan när jag kom till hallen,allt jävla grus dras ju med in så jag dammsög väl upp en mindre hink eller nåt ^^

Ni har säkert läst i tidningar/ nätet eller hört på radio om nån bandmask eller något i den stilen som våra hundar kan få...
Undrar hur stor den riksen är?
Först stod det att det bara var möjligt att få den om hunden i fråga äter av ett dött djur (som är smittat) .
Då behöver inte jag oroa mig tänkte ju jag eftersom Gottis inte käkar snusk ute,om det inte är harskit.
Men sen ändrades det visst och de kan få det hur som helst?
jag vet fan inte..
lite läskigt iaf!

Nej,nu kan jag inte sitta här längre.
Slå in pakeeeeet!

Slick//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Vilka mysiga bröst du har lilla porrstjärna ;)

2011-03-02, kl 22:46:22
Skrivet av: Starsprinkle

Tackar så mycket anonym :)

2011-03-03, kl 18:30:55
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Therese

så söt du är,verkligen!!:-d

2011-03-06, kl 23:35:43
Skrivet av: Linda

Tror det kan vara dvärgmask du tänker på?

En ny mask dom tydligen kan få hipp som happ som smittar jätte lätt till oss med..

Goggla på det..

Sen är det ju inte en dum idé att avmaska jycken kanske en gång om året i vilket fall..

2011-03-18, kl 00:09:46


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0