Fullt ös medvetslös!

Blir lite glest med inlägg nu när Majki är här,vilket jag hoppas ni har förståelse för ;)

Men nu ska vi se.

Herrn hjälpte mig färga håret häromdagen och det blev skitbra.
Kommer nog köra med 'Magenta' ett tag nu istället då den färgen är så mycket mer intensiv,ju starkare och mer lysande färg desto bättre liksom ;)


Igår var vi allihopa bort till lilla Robin.
hade ju hoppats på att Jenna skulle vara där också men hon hade visst dragit iväg för att hämta lite prylar etc.
wellwell,det gick ju trots allt ändå.
Spike var en riktig kämpe som orkade följa med.
han är så förkyld stackaren men ville absolut inte stanna varken hemma eller hos mormor.
Så det blev en långsam promenix ordentligt påpälsad och med alvedon i min väska.

Robin hade sina ungar där så Spike umgicks med stora killen Niko och Leeloo med lilla killen Zachi,perfa liksom.
Hundarna träffades för första gången så lärde känna varandra för fullt,det blev både bus och käftande på den fronten.
men bra gick det iaf.
Vi drack massa kaffe och jag fick sån koffeinöverdos tamefan så jag småskakade i händerna och inut,kändes riktigt äckligt.
Igår på hela dagen blev det säkerligen mellan 10-12 koppar kaffe.
Holy crap liksom,så mycket dricker jag aldrig.
och jag gör det inte igen heller.
Koffeinöverdos är vidrigt,så det så.


Robin gaddade Majki och efter det gick vi till Ica för att handla lite så vi kunde laga mat.
Bästa Majki stekte pannkakor!
Bajsgoda blev de oxå!
GULD!
Jag gör aldrig det för det är så sinnessjukt tråååkigt.
Spike blev överlycklig för han tjatar jämt och jag säger typ alltid nej ^^
Mohahaha!
Blev sjukt mätt på bara 3 styckna,vette fan hur.

Idag blir det rätt lugnt,ska bara bort till Robin igen och hämta två fina KP (kungspyton för de icke vetande) som Majki köper.
De ska bo här hos mig sålänge tills han kan ta hem dem.
Annars blir det mest en soft dag skulle jag tro.

Och här ser ni bild på den där fina saken som är här,vet ni är nyfikna som as ^^

Här kommenterar du:
Skrivet av: Dizzy

Plättar brukar gå fortare att göra än pannkakor :)

2011-03-13, kl 11:08:05
URL: http://dizzyj.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Ahh iofs,för jag vill ha stora.

kunna rulla dem och ja.. ;-P

2011-03-13, kl 11:25:21
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hej och tack för en underhållande blogg!

Man blir ju lite nyfiken och eftersom du brukar svara ärligt måste jag ju fråga :-) Är ni ihop? Är han alltså anledningen till att det tog slut m F? Är du kär? Hur träffads ni? För intresset måste ju ha väckts när du fortfarande var ihop med F? Svara bara på det du känner är ok så klart!

2011-03-13, kl 13:30:31
Skrivet av: Dizzy

Äsch, det är ju samma smet ;)

2011-03-13, kl 14:02:38
URL: http://dizzyj.blogg.se/
Skrivet av: Petra

Grymt snygg frisyr nu måste jag säga! O hårfärgen var fin den oxå.. :D

2011-03-13, kl 15:09:14
URL: http://mylifemychoices.blogg.se/
Skrivet av: Kolin

Snyggt hår!!!

K

2011-03-13, kl 18:15:28


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0