Hättan ska vara kvar!


Jag måste vara den enda i världen som inte fattar att slinghättan ska vara kvar på huvudet tills man tvättat ur färgen.
LOL på mig!
Nu ser jag bara allmänt wierd ut på skallen,fast lite coolt blev det ändå ;)

Jag är så sjukt puckad ibland alltså.
Det var iofs första ggn jag skulle slinga,sen efteråt när jag tvättat ur och gapskrattat åt mig själv i spegeln o går in till Majki så frågar han om jag tog av hättan innan.
jag bah - jaa?
Han- du är ju helt dum i huvudet!
LOL!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

haha ja du ibland missar man att använda hjärnan ;-P

fast det borde funka ändån. Du får ta en bild när det är torrt sen så vi får se! :-d

2011-03-26, kl 21:33:10
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0