Korsett,arbetsförmedlingen & ormar

Daaamn vad jag kommer efter när M är här.
Kan ju inte direkt springa runt och plocka o städa som jag gör dagarna i ända annars,har bättre saker för mig nu liksom.
Men ohh vad det ser ut som skit i hela lägenheten.
Får ta tag i det imorgon när gossen far hemåt.

Jag är stel i ryggen idag...
Råkade somna inatt iförd min rätt hårt åtsnörade UB lackkorsett...
Jag tror jag legat i samma ställning hela natten igenom i en och samma ställning,hahaha.
Sen var det ju lite smått svettigt under eftersom den suttit rätt på kroppen,inget tyg imellan.
Höhö.

Igår pysslades det med ormarnas terrarium,vi gjorde fint inne hos dem,installerade mer värmekällor och lite grönska.
Blev så fint så.
Älskar kungspyton,de är så vackra.
Teckningen är enkel och underbar!


Under kvällen var Majkis kompis här en sväng,blev inte så jättelänge dock.
Sen var det middag,blev galet sent men men.

Klockan 14.15 kom världens bästa Piret och plockade upp mig för att åka till arbetsförmedlingen.
Jag ser inte henne som en 'försäkringskassananställd' utan mer som en vän.
Hon är helt underbar,man kan aaaaldrig tro att hon jobbar med det hon gör liksom.
För man har ju med automatik lite förutfattade meningar om folk på just försäkringskassan...
Hon behövde absolut inte följa med men gjorde det för hon är så übersnäll!
Anyway så hade jag hunnit bli riktigt riktigt nervös...det i kombo med att bara ha sovit runt 3-4 timmar under natten gjorde mig helt hispig.
Usch!
Avskyr mina nerver ibland.
Anyhow...
På mötet var alltså en från själva Arbetsförmedlingen och min nya handläggare på Försäkringskassan.
Diskuterade kring vad jag kan och inte kan göra etc när det kommer till arbetslivet osv.
Det gick bra....
Nästa steg nu är att hitta en praktikplats till mig där jag ska börja lätt och trappa upp timmarna succesivt.
Läskigt men jag ser fram emot det!
Hell yeah I can do it! *positiv inställning*

Idag finns inga direkta planer.
Gå iväg och panta lite kanske,försöka plocka lite granna osv.

NU ska jag försöka börja dagen,komma ur zombietillståndet.

Take care folks//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: pilli

wow väääääärsta sugmärket snuttan ;) hehehe.... :love::love:

2011-03-15, kl 10:04:44
URL: http://besegrade.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Pilli: jaa,sen om det är fjortisaktigt skiter jag fullständigt i.

jag älskar det!

2011-03-15, kl 10:07:05
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: pilli

hahahah rätta takter det.... LOVE IT!!!!!:thumbup:

2011-03-15, kl 10:09:23
URL: http://besegrade.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0