Min mus

Min mus verkar snart ha gjort sitt.
Den behöver gå i pension.
Och nu snackar vi datamus,min andra mus ska absolut inte på några sätt pensioneras,det ska den aldrig :)
Har en Logitech G7.
En gamingmus som jag älskar så jävla mycket,den är underbar på alla sätt och vis.
Kostade mig fan typ 700:- om inte ännu mera.
fattar inte själv hur jag hade råd att lägga så mycket på en jävla MUS!
Men såhär typ 6-7 år senare (ja,jag har haft den så länge) så känner jag att det nog var värt det.
jag är rätt kräsen när det kommer till pekdon minsann.
Den ska kännas bra i handen,flyta med fint,rätt storlek..ja hela jävla köret.


Nytt tangentbord behöver jag med.
Det jag har nu är så snuskigt att det är otäckt.
Om 'Rent Hus' skulle komma hit och ta prover på det så skulle det väl finnas ALLT på det utom rövsmör....eller nåt ^^
Köpte nytt för lite sen men den var nåt jävla cp skit som jag aldrig fick att fungera ordentligt.
Kopplar in det via en usb grej (både mus och tangentbord) men det ville inte länge alls.
KUK!

Alla sover här hemma utan jag.
Omran borde väl vakna snart men han är inte så mycket sällskap.
han springer mest racersnabbt runt i vardagsrummet och kvittrar lite då och då.

Kör nog igång på måndag med att plocka bort kolhydrater igen.
Känns som att det är det enda som funkar för mig.
Funkade fint sist men så träffade jag ju Fredde och så blev allt knas när man var hos honom på helgerna osv.
Men nu finns det inga såna 'störningsmoment'.
Tänkte att jag först i början drar ned på hydrosarna,för när jag sist plockade bort dem helt raktr av blev jag intelligensbefriad.
Seriöst,jag var blondare än blondast!
Det blir så när hjärnan ska anpassa sig alltså.
Så denna gången blir det lite lugnare.

Jahopp,nu ska jag surfa vidare o se om jag hittar nåt att sysselsätta mig med för än kan jag inte lägga mig.

Nattinatt//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Evelina

Helt otroligt irriterande reklam du har på bloggen. Jag har en laptop i mindre modell o kan knappt läsa det du skriver eftersom en jävla toffs dinglar över texten hela tiden o en hand kommer upp o blockerar allt. Helt otroligt synd.... Hoppas det inte blir kvar så länge för snart ger jag upp....

2011-03-06, kl 09:59:23
Skrivet av: Starsprinkle

Shit vad bra att du sa det!

Visste inte att det är en jävla gardin där.

vet att det är så på några bloggar jag läser men visste ej det var på min.

Fan då,jag styr ju tyvärr inte över skitreklamen ;-(

Men en tjej sa att om man kopierar adressen til bloggen och klistrar in direkt så ska man slippa den där fucking gardinen.

2011-03-06, kl 10:57:34
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0