Örebro stad & dra ned!

Wow,vilken ickestressig morgon jag haft nu.
Inget ironiskt alltså.
Spike har nämligen sovit hos farmor Maud inatt tillsammans med Henke,så bara de två skulle få umgås lite utan lillasyster.
Han sover ju aldrig borta på skoldagar så det var lite wierd att bara ha Leeloo att tänka på med frukost,kläder & allt sånt.
Så knallade vi iväg lugnt till dagis och nu sitter jag här i lugn & ro med PepsiMax efter kaffet.

Och på tal om Pepsi så måste jag verkligen nu,på fullaste allvar dra ned på skiten.
Även försöka äta regelbundet.
För jag är hela tiden så sinnessjukt trött.
och jag tror helt klart det beror på Pepsin och oregelbundna mattider.
Enda tiden som är fast är middagen som brukar vara runt 18snåret.

Imorgon fyller världens bästa kille år.
Spike blir nämligen 11 år!
Holy fucking crap säger jag.
Vart har de åren tagit vägen.
Snart är det puberteten,alkohol,snus och massa brudar,höhöhö ^^
Blir lite fikande och paket här hemma,kalaset får bli av lite senare.

Var ju in till Örebro stad med älskade mami igår.
For runt 09 på morgonen så gick vi först och fikade gott på Lucullus café,gott gott.

När hon sen hade sin läkartid gick jag runt lite där i närheten för jag hade ordentliga ångestkänningar,så jag vågade inte gå för långt.
Men jävligt bra gjort ändå av mig,gamla Hella hade inte gått en halv meter från morsan i det läget.
Men jag kikade in på Koneko ,min lilla favvoaffär i stan.
Alternativa kläder,korsetter,smink,hårfärger etc.
LOVE!
Jag köpte något som blir present till Spike och ett handklovsörhänge till mig själv.
Stod där och dreglade ett bra tag,önskade jag hade några tusenlappar att handla för.
Åhh!

Moder min följde med hem hit på kaffe och fika när vi var tillbaka runt 14.30 .
Sen var det bara segande hela kvällen,var så förbannat trött så jag la mig redan före 22 igårkväll.
Spike och Henke drog före 17 och stackars Leeloo blev helt jävla förstörd.
Hon har alltid vart och kommer alltid vara 'pappas flicka' nämligen.
Hon bara grät och grät och grät.
Försökte pedagogiskt förklara att de kommer ses igen men hon ville inte förstå.
Lilla stumpan.
Det värkte i hjärtat kan jag lova.

Nu ska jag käka frukost och plocka av lite här hemma,saker både högt och lågt.

Har massa mer att skriva om men får ta det sen i ett annat inlägg,annars blir det på tok för långt och ingen orkar läsa

Slick//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Tomasvilma

Hi, very nice site! Good luck!

2011-11-17, kl 07:19:40
URL: http://tomasvilma.blogstie.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0