Senil tant!

(00.39)

Förbannade jävla hosta Leeloo får till och från.
Sån där riktigt intensiv så hon får spy och jag lider med henne så otroligt mycket.
Hon blir så ledsen lilla stumpan.
Skithostmediciner har jag bara....och den enda som lindrar lite det vill säga 'Ventoline' är nästan slut.
Hade 'Coccilana' till Spike när han hade det som värst men sen säger en av subborna nere på vårdcentralen att det slutade de skriva ut för läääängesen.
Vilket var jävligt konstigt i och med att jag faktiskt fick det utskrivet till honom nån månad eller två innan då.
Well,well.
Detta blir nog en tuff natt både för Leeloo och hennes mor.
Får nog nästan ringa ner till VC imorgon och beställa en tid.
För det påminner apmycket om Spikes förkylningsastma.

jaja.

Idag....
Hanna o kidsen hakade på oss hem efter dagis.
Senare kom moderkakan min tillsammans med lillebror.
Köpt med sig semlor,så det blev lite fikande.

Runt 16 snåret var jag tvungen att gå till 'Familjens Hus' tilsammans med Leeloo då hanna påminde mig att jag lovat det förra tisdagen.
CRAP,jag hade ingen som helst lust men jag hade lovat - då håller jag det såklart.
Men det blev rätt bra ändå.
Aldrig några som helst fel att snacka skit och cpgarva med mina brudar!
Mia gjorde seriöst den godaste lasagne jag någonsin ätit.
Så när jag ber att få receptet så har hon improviserat hela skiten.
Dumma kvinna ;)

Jag ser fram emot torsdagen på tal om något helt annat. :D

Imorgon ska jag boka tatueringstid.
Jag skulle gjort det flera dagar i rad men eftersom jag är en senil tant på snart 27 år så glömmer jag det varenda dag.
Men nu har jag satt alarmet på mobilen och skrivit där vad jag ska göra.
Hoppas på att Emil har tid antingen slutet av veckan eller början av nästa.
Blir dock inget stort denna gången,det blir nästa gång.

Jeje...
Måste fan sova nu och ryggen dödar mig långsamt,suttit vid msn på tok för länge ,så det får jag lida för.
Härligt ;)

Dröm sött gott folk//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Mona

Menar du Cocillana-Etyfin så fick jag den utskriven för en vecka sedan, men hon kanske menade att de itne skriver ut den till barn längre. Men då borde du kunnat få Mollipect utskrivet istället. Hoppas hostan ger med sig vad ni än får utskrivet.

2011-03-09, kl 01:01:13
Skrivet av: anniz

Usch, jobbigt med dessa dumma hostattacker :( Hoppas lilltjejen får ett slut på det jättesnart!



Haha, började fundera på om Hanna nyss fött barn och tog med sig sin moderkaka till dig så du kunde få beskåda den. Hahaha, efter två omläsningar så förstod jag till slut vad du menade ;)



Jobbigt när folk improviserar och så blir det gott - när man väl ber om recept så finns det inget att få! Morr! Borde vara dödsstraff på sådant ;-P

2011-03-09, kl 22:59:48
URL: http://fakeasaweddingcake.blogspot.com/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0