Sinneshosta

TRÖTT som as idag minsann.
Majki har sinnessjuk rethosta så ingen av oss har fått sova vidare mycket,jag lite mer dock skulle jag tippa på.
Hostan är helt galen alltså,han hostar fan snart sönder både revben och huvud på sig själv.
Önskar jag kunde göra något!
Sen vaknade Leeloo mitt i natten,hon ropade på mig och jag gick dit då ville hon bara ha en kram,hahaha..
Sötfisen där ;)

Ska lägga mig igen när jag druckit upp kaffet.
Senare hämta Leeloo och efter det dra bort till veterinären då Gottis ska vaccineras.
och så ser dagen ut här i det stora hela.
Dammsuga lite kanske och fortsätta pyssla om sjuklingen.

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Mia

Kan du inte lägga upp din länk till bilddagboken här till höger..? Alltså där vart du har de andras bloggar som du läser!

2011-03-23, kl 10:51:19
Skrivet av: Starsprinkle

Klart jag kan :)

2011-03-23, kl 16:20:10
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hej du, vad skulle du säga om att spela in en liten porrfilm med några killar och tjejer här? Blir massa kukar och tungor på en gång om det är OK för dig?

2011-03-23, kl 21:22:32
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: sure ^^ dag och tid ;)

2011-03-24, kl 08:46:24
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0