Smärta

Massa massa morgonkaffe,är riktigt trött.
Jag vilar ju ingenting på dagarna nu pga av viss gosse är här liksom,så jag känner mig halvdöd XD

Öm nos som geggamojjar massor och ömma tuttar som stöter i allting,hallelulja.
Piercade båda bröstvårtorna i förrgår och damn att det inte var skönt.
Själva sticket var fine liksom,visst gjorde det ont och det blev grimaser men efteråt.
OH LORD säger jag bara.
I säkert två timmar om inte lite till så låg jag mest på soffan och kved för mig själv,hade seriösa funderingar på att ta ur stavarna igen bara för det sved/brände så inåt helvete mycket.
TUR att jag trots allt gjorde båda samtidigt,för det där gör jag fan aldrig om.
Not a chance in hell!
Och ta på sig en bh,ohhh,inte festligt ^^

Nu måste hela jag läka innan jag gör något mer...helst..
Men imorgon har jag tatueringstid,funderar på om jag måste flytta den en vecka typ.
Vet inte hur mycket kroppen orkar liksom.

Och Majki den elakingen piercade Prins Albert i förrgår,kuken alltså för den som inte vet vad PA är.
Elakt,elakt,elakt! ;)
Höhöhö.
Meeeeen när det är läkt är det inte så elakt längre ^^

Igår var en trög dag,söndagar har en förmåga att vara sega och ganska långtråkiga faktiskt.
Vi var bort till Netto en sväng dock och köpte blekning så blekte jag majkis utväxt.
Skulle slingat mig svart oxå men när herrn öppnade den svarta förpackningen färg så saknades ena färgtillsatsgrejen,faan liksom.

Onsdag ska lilla Gottis ned till veterinären för lite vaccination och sånt smaskens :)
Det blir nog bra.
och idag..inga planer bortsett från att tvinga hit Robin och Jenna på kaffe.

japp japp/HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust

Haha, men vad elak han är!! :rolleyes: ;-P

2011-03-21, kl 07:20:13
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Cim: men jaa ;-P

2011-03-21, kl 09:11:10
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Din Blogg börjar bli lite tråkig och pinsam nu!

2011-03-21, kl 10:16:55
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: okej,på vilket sätt då?

2011-03-21, kl 10:20:57
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Måste bara fråga: Är inte PA bara i vägen? En bekant till mig vars kille hade en PA fick ta ut den varje gång de skulle ha sex för han tyckte att den skavde och hon också. Verkar ju lätt onödigt isåfall. ;-)

2011-03-21, kl 14:56:34
Skrivet av: Ida

Vi är fortfarande nyfikna på vem majki är. ;) Hur träffades ni?

2011-03-21, kl 15:26:48
Skrivet av: Starsprinkle

Linn: eftersom jag inte har någon själv så töärs jag inte svara på det MEN jag skulle tro att din bekantas kille hade normal tjcoklek på ringen dvs 1.6 mm?

Eller kanske 2.0mm?

Då skaver det.



Ida: tålamod är en dygd säger dem ;-)

2011-03-21, kl 19:06:49
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Eriiza

Aha, jo det svider lite efter bröstvårtorna ! ;D

Vad skall du tatuera nu ? =)

2011-03-24, kl 16:01:08
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Eriiza: eftersom jag har så mycket planer vet jag inte vilken jag ska börja med.

men tror det blir till att köra igång med min chestpiece.:thumbup:

2011-03-25, kl 09:46:15
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0